Hop til indhold
Claesen

Stamkunde hvorfor?

Recommended Posts

Halløj 

Ja så har jeg igen tid til, at sidde og gruble og spekulere lidt her i det triste vejr. 

Emnet har vist været oppe før, omend på en anden måde måske. Men altså, hvorfor er / bliver man stamkunde? Hvor mange er man det ved? 

Er det pga man håber på en form for bonus? Tid, særlige ydelser etc? 

Jeg har det personligt sådan, at årsagen til at jeg vælger at besøge den samme pige igen og igen, til at starte med handler om kemi. At man går godt i spænd kan snakke og grine sammen ( lidt date agtigt måske) det er også grunden til jeg kommer igen, at det udvikler sig man kommer til at "kende" hinanden. Dernæst så er det også, et spørgsmål om, at sexen altså bliver bedre jo flere gange man har været sammen ( håber pigerne har tænkt det samme :D) 

Jeg har aldrig haft i tankerne, at det skulle ende med, at jeg fik noget ud af det i form at ekstra det ene eller andet. At det så på pigen initiativ er sket en gang eller to har jeg da ikke klaget over :) men det har været hendes valg. 

Og omvendt til pigerne. 

Hvornår er man stamkunde hos dig? Hvorfor bliver man det? Og hvad foretrækker i? Find selv på flere spørgsmål og svar til emnet. 

 

Venligst Claesen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage

Du har jo selv lige beskrevet, hvornår man er stam kunde, det gir vel sig selv. Det er man når besøger det samme sted løbende igennem længere tid.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er dejligt, når kemien passer. Men det er også dejligt at møde nye piger. Skal det ikke helst være et miks af det ene og det andet? Sådan foretrækker jeg det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bliver stamkunde  fordi hun kommer til at lære og kende .lige netop det som tricker mig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den Krøllede

Det kunne være for at komme et spadestik dybere i relationen. Det er i hvert fald min erfaring. Om det giver plus på ydelse tvivler jeg faktisk på. Ja, man kommer nok tættere på og det kan være mere intenst, men til gengæld kan der også gå mere hygge i det. Altså som i mindre sex, mere snak og hygge. Det kan lyde som en dårlig handel, men for mange kan det jo være lige præcis det de søger. Ultimate Bang Master vil nok synes at det er en dårlig ide, hvor Cuddling King ville anse det som en sweet deal. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må sige, at kun når det drejer sig om min SB er jeg “stamkunde” plus tildels hos en PD pige oppe ved Kolding kanten. Ellers gider jeg ikke være stamkunde. Min erfaring er, at det godt nok bliver nemmere, at være intim og ved at man kender hinanden, også ved hvilke “knapper” der skal trykkes på og hvornår. Men der er en bagside, feks gider jeg ikke kende den GP’er jeg frekventerer nærmere. Gider ikke høre om hendes problemer, at hun døjer med tarmbesvær eller lign. Det bliver lige familiært nok for mig. 
I øvrigt er jeg “shopper efter nye oplevelser” og der er nu bare super meget spænding på, når man skal mødes med en ny og vide, at hvis alt ellers er som lovet, så “dusker vi” om 10 minutter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Krøllede skrev, for 3 timer siden:

Det kunne være for at komme et spadestik dybere i relationen. Det er i hvert fald min erfaring. Om det giver plus på ydelse tvivler jeg faktisk på. Ja, man kommer nok tættere på og det kan være mere intenst, men til gengæld kan der også gå mere hygge i det. Altså som i mindre sex, mere snak og hygge. Det kan lyde som en dårlig handel, men for mange kan det jo være lige præcis det de søger. Ultimate Bang Master vil nok synes at det er en dårlig ide, hvor Cuddling King ville anse det som en sweet deal. :)

Interessant vinkel :) jeg har faktisk aldrig tænkt over, at der måske kunne være en risiko for, at der vil gå mere snak og person hygge end sex i foretagenet. 

Jeg synes ikke selv jeg har oplevet det, eller også har det bare været den dag hvor jeg havde mere behov for snak og hygge end for sex - de dage har jeg ved ikke med jer andre? 

Jeg tror du har meget ret i, det med at komme et spadestik dybere ind i selve personen. Jeg sætter stor pris på, når man lære hinanden at kende lige den tak bedre. ( ikke forstået som at man skal udrulle sit stamtræ og invitere til de runde fødselsdage) men bare lidt af mennesket bagved. Jeg ved fra mig selv, at der ( i de fleste tilfælde) skal en del besøg og meget tillid til før jeg åbner mig op. 

I den forbindelse skal det i øvrigt siges, at jeg aldrig har efterspurgt eller søgt pigernes baggrund. Får man noget fortalt er det efter pigens valg og så gælder i øvrigt den gamle tavshedspligt ( på nu dansk hold kæft med din viden) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, for 3 timer siden:

Må sige, at kun når det drejer sig om min SB er jeg “stamkunde” plus tildels hos en PD pige oppe ved Kolding kanten. Ellers gider jeg ikke være stamkunde. Min erfaring er, at det godt nok bliver nemmere, at være intim og ved at man kender hinanden, også ved hvilke “knapper” der skal trykkes på og hvornår. Men der er en bagside, feks gider jeg ikke kende den GP’er jeg frekventerer nærmere. Gider ikke høre om hendes problemer, at hun døjer med tarmbesvær eller lign. Det bliver lige familiært nok for mig. 
I øvrigt er jeg “shopper efter nye oplevelser” og der er nu bare super meget spænding på, når man skal mødes med en ny og vide, at hvis alt ellers er som lovet, så “dusker vi” om 10 minutter. 

Nye ting er altid spændende, men man kan også blive så slemt skuffet :D men jeg kan sagtens følge dig. Det sker da også, at jeg selv opsøger noget nyt og spændende, selvom det ikke er nemt her i det nordjyske. 

( er der i den forbindelse nogen der kan anbefale noget spændende i det sydjyske?) 

En SB har jeg stadig til gode at finde mig, jeg ved ikke om det med mine økonomiske forudsætninger overhovedet er muligt.. PD piger er der ikke mange tilbage af heroppe synes jeg. 

Jeg synes så netop det lidt spændende at lære mennesket bag facaden at kende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En af mine faste gæster sagde engang, Ja, de fleste kommer jo nok hos dig, fordi du er sød..... Den tænkte jeg lige lidt over ;) 

Ca 80 %, måske endda flere, af mine gæster har besøgt mig før. Enkelte kommer på næsten alle mine vagter (Odense), andre kommer måske en gang pr måned, andre igen med hele eller halve år imellem. Nogle kommer måske to gange hurtigt efter hinanden, og så ser jeg dem ikke igen. For nogle handler det om at prøve mange forskellige og undgå at blive for tætte. 

Det kan ikke undgås at man lærer nogle af gæsterne rigtig godt at kende, både seksuelt og personligt, det synes jeg er rigtig rart. Det er også rart, at man ved hvem man åbner døren for, man kan regne med aftalen og at alt er ok. Det samme gælder for gæsterne, de ved hvad de får, at de ikke bliver snydt osv.

Får de faste noget ekstra? Hvornår er man fast? Hos mig får alle som minimum det de har betalt for, nogle får mere i form af tid eller “mere af mig“. Enkelte har gennem tiden tiltusket sig lukrative aftaler. Hvem får så ikke noget ekstra? Det er dem, der spørger om rabat, ekstra tid, ekstra alt muligt. Eller dem der siger, at de vil komme fast, hvis de får rabat. Det nummer hoppede jeg på et par gange, da jeg lige var begyndt, men de kom sjovt nok aldrig igen, de ville bare ha et billigt knald. Hvis jeg vil gi rabat og ekstra alt muligt, skal jeg nok selv sige til, spørger man bliver det nej tak ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970
Liv skrev, for 40 minutter siden:
Liv skrev, for 41 minutter siden:

Hvis jeg vil gi rabat og ekstra alt muligt, skal jeg nok selv sige til, spørger man bliver det nej tak ;) 

 

Jeg så over en periode på omkring 10 måneder den samme ca 1 gang om ugen. Efter ca 1 måned tillod jeg mig at spørge om vi kunne finde en god pris (for os begge) hvis vi skulle ses så tit. Jeg foreslog ikke noget og sagde jeg ikke ville have svar nu men hun kunne skrive nær hun havde tænkt sig godt om. Hun kom så tilbage med et forslag som jeg selvfølgelig accepterede og følte på intet tidspunkt at jeg forsøgte at kregle mig til billig sex. For det var det ikke, heller ikke efter hendes forslag. Men ja, sex bliver bedre og bedre når man lærer hinanden at kende, både mht sex og lidt mere personligt. Lang at foretrække for mig fremfor at møde mange forskellige. Men kunne aldrig, som i ALDRIG, finde på at spørge ind til extra, rabat og lignende før jeg føler en gensidig kemi og efter flere regelmæssige besøg.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Claesen skrev, den 6.7.2020 at 14:32:

Hvornår er man stamkunde hos dig? Hvorfor bliver man det? Og hvad foretrækker i? Find selv på flere spørgsmål og svar til emnet. 

 

Jeg er begyndt at tænke en del over den med stamkunder. Det kom lidt snigende ind på mig, for jeg plejede at arbejde så lidt, at det med stamkunder aldrig rigtigt blev aktuelt. Det sidste års tid har jeg så arbejdet mellem 2-6 dage i måneden, oftest 2-3 dage, og det har lige så stille og roligt gjort, at folk kunne se mig ofte nok til at blive stamkunder, og det har givet mig megen større arbejdsglæde.

Jeg sætter virkelig pris på forandringen. Både rent sikkerhedsmæssigt, at man ved, at det er en anstændig person som kommer ind af døren, men mindst lige så meget, at her kommer en man glæder sig til at se, en hvor man begynder at mærke hvad lige deres tændingspunkter er og omvendt. Det er både trygt og fornøjeligt. Ligesom når man skal til en julefrokost, det er bare sjovere at tage til en fest med folk man kender og kan lide, end at tage med som vedhæng uden at kende nogen. Så kan man jo sagtens more sig som vedhæng og få nye skønne venner, men man glæder sig for det meste mere til at se sine venner end fremmede. 

Jeg tænker, at det er lidt det samme for dem som bliver stamkunder. Der er gensynsglæde, måske har man gået og fantaseret om næste gang man kan røre hinanden, og man ved, at det bliver en god oplevelse. Det er jo ikke alle som har 10.000 at brænde om måneden til at prøve nye af med, og det er ikke alle som har kemi med hvem som helst, så hvis det er ens ene oplevelse om måneden, så vil man nok også gerne lægge den et godt sted. 

Man bliver stamkunde ved at komme igen ;) og man får lov til at komme igen og igen hvis man er en person hvis selskab jeg nyder. Der er heldigvis ikke så stor mangel på henvendelser, at jeg behøver at se nogen igen, som jeg ikke selv kunne lide, så stamkunde er for sin vis et gensidigt valg fra både min og hans side. 

Jeg ved ikke med fordele. For mig handler min pris stadig om at få hverdagen til at hænge sammen, så den ændrer sig ikke væsentligt. Jeg synes helt sikkert, at jeg giver mere af mig selv til stamkunder på forskellige måder, men hvordan det lige forløber er så individuelt, at det er svært at sætte en finger på lige hvad det er. Der er ikke en generel regel. Men jeg er heller ikke meget for stamkunder, hvis startmål det er, at indgå en aftale som sparer dem penge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har egentlig altid været stamkunde på nær de helt unge år.

Det er superhyggeligt at besøge den/de favoritpiger man nu kender og sludre, lave sjov og fortælle lidt om hvad der skete sidst.

En KÆMPE fordel for mit vedkommende er det yderligere at pigen jo efterhånden har lært lige præcis hvilke kontakter hun skal trykke på så jeg kommer helt op at ringe - selvom jeg gerne også vil prøve lidt nye ting af.

Så det er : hygge, tryghed, sjov, bedre sex.

Og så er jeg nok sådan skruet sammen at jo mere jeg får tunet ind på en bestemt piges krop jo mere tændt bliver jeg.

Det er også et spørgsmål om helhedsoplevelse - jeg synes det er rart hvis jeg kender lidt til pigen i forvejen.

Alligevel kan jeg sagtens have en super oplevelse med 1 ( eller 2 ) piger som jeg aldrig har set før.

Een af de bedste oplevelser til dato var en trekant med 2 GP som jeg ikke havde mødt før. De var simpelthen så søde og sjove at være sammen med - og jeg må sige at det var et himmelsk syn at se de to være sammen før de kastede sig over mig.

Det blev i øvrigt gentaget nogle uger senere :-)

Jeg har været stamkunde hos nogle piger i lang tid - hos een blev det til 5 år, ved en anden nåede vi næsten 10 år. Det var dejligt hele vejen igennem.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...