Hop til indhold
Fonøjeren

Luna i Brædstrup

Recommended Posts

Var forbi https://annoncelight.dk/search/brædstrup?region=DK&type=any

som jeg vidste er det ikke pigen på billederne det var næsten også for godt til at være sandt. Men en rigtig sød dame på ca 160 og ikke mere end 55 kg. Silicone bryster og baller. Hun taler rigtig godt engelsk. Om det var fordi at jeg taler Spansk eller hvad ved jeg ikke, men da jeg slog over i hendes modersmål fik jeg er af de bedste blæs uden gummi jeg længe har fået. Hun kyssede også Fedt at tage hende bagfra med den kugle runde røv. Hun er lækker nok men mere 35/40 år vil jeg sige. God oplevelse. Kunne sagtens komme igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen. Jeg har luret lidt på Luna gennem noget tid. Hun lyder som en der nok skal besøges.

I øvrigt har jeg adskillige  gange oplevet at pigerne bliver glade, hvis man kan sige lidt på deres modersmål. Blot nogle få brokker gør tit lykke. Og giver en bedre oplevelse ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oviedo

Luna er helt klart min favorit og efter mere end 20 besøg i hele landet hos denne inteligente studerende og lækre dame så er spanskundervisning en af ønskerne i den kommende tid. Jeg er helt enig og glad for din vurdering glæder mig til flere besøg hos lunahot:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtvestagurken skrev, den 6.7.2020 at 17:22:

Tak for anmeldelsen. Jeg har luret lidt på Luna gennem noget tid. Hun lyder som en der nok skal besøges.

I øvrigt har jeg adskillige  gange oplevet at pigerne bliver glade, hvis man kan sige lidt på deres modersmål. Blot nogle få brokker gør tit lykke. Og giver en bedre oplevelse ;)

Ja der er bare noget over de Spansktalende piger de er lidt mere indlevende og ægte føler jeg. Syntes at en del af de østeuropæiske virker som om de helst er fri og det skal bare overstås. Eller også har jeg været uheldig. Men jeg går helt i sort hvis jeg er tvivl om de gør det af egen fri vilje så går jeg igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...