Hop til indhold

Recommended Posts

Inspireret af den fine anmeldelse som Marster Liberty lagde op af Josie, blev jeg simpelthen nødt til selv at møde hende.

 

 

Jeg er normalt ikke til mørke piger, men en pige med hendes kvaliteter skulle ikke lades uprøvet pga af hendes hudfarve.

Efter nogle skriverier frem og tilbage, mht mine ønsker og forventninger, blev vi enige om at mødes. Blev dog lidt betænkelig da hun spurgte til 200 kr forud til at betale for toget, jeg valgte dog at tage chancen og sende penge.

Endelig kom dagen hvor vi skulle mødes og jeg skulle samle hende op på stationen, var spændt på om hun kom eller jeg kunne vinke farvel til mine penge. Jeg blev ikke skuffet, ved indgangen til stationen stod den yndigste lille sorte kvinde og ventede på mig.

Sammen kørte vi til vores bestemmelsessted, en lejlighed lejet til formålet.

Josie er en lille smuk sort pige, dejlig krop med en glat ferskenhud. Hun forstår at tage den dybt og hårdt, hvilket jeg virkelig nød. Hun har en dejlig humor og en ret høj smertetærskel.

Jeg havde en fantastisk oplevelse med Josie og kan kun give hende mine bedste anbefalinger.

Om der er gentagelsesfare, HELL YES, hun er en ener.

https://annoncelight.dk/showad/285511

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...