Hop til indhold
autobahn

Aalborg, Tamara naughty lover (short time)

Recommended Posts

Jeg besøgte Tamara, som er ny i Aalborg og nok kun bliver her kort tid (hun nævnte 1-2 uger).

Om hendes billeder kan jeg sige ja, det er hende - eller også er det nogle meget vellignende modelbilleder - for de øjne man ser på billederne er også de øjne jeg kiggede dybt i. 
Man naturligvis ikke forvente, at Tamara tager imod med samme skarpe facebrush, frisørassistance og i Guccistrømper og high class sekrætærlook! Ej heller er hendes mave 1000% modeltrimmet - photoshop findes! Men mere en naturlig, "low-key", velplejet og venlig attitude.
Hendes oplysninger om alder, højde, vægt mm. passer vist meget godt, hendes bryster nok en lille C, og de er velsiddende og berøringsvenlige. 

Jeg skal ikke sige så meget om hvad vi foretog os, da det ret hurtigt udviklede sig i retning af ren forkælelse af mig. Og fedt, at hun selv opdagede, at både hendes BJ med god samtidig massage af mine nosser, samt hendes leg med tunge mm af mine brystvorter (og ikke bange for min opfordring til mere af samme skuffe) havde synlig - og hørbar - effekt på mig. 
Men vi nåede da også cowgirl hvor jeg kunne lege med hendes lækre bryster. 

Hvis man vil vide mere om hvordan hun ellers er, hvis der skal gås lidt mere til den til begge parters fornøjelse, skal man altså besøge hende selv.

Gentagelse, jeg ville gerne, men er ikke tilbage i byen før hun er taget afsted (hvilket vi snakkede om). 

https://annoncelight.dk/showad/268168

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her ser man så denne gudinde/model og hele kroppen er som en fjeder. På spring. Man ankommer (jeg har ikke set hende - taler generelt) og bliver mødt, ikke af det på billederne, men af noget som er tæt på fuckable, hvorfor man takker ja, for man er nu max liderlig.

 

Tjaaaa. Tamara er fotoshoppet så eksempelvis kiloene på maven er væk. Make up mm. Billederne er så manipulerede, at meget at du ikke med sikkerhed kan sig at det er pigen. Øjnene skulle dog ligne.

 

Autobahn du har min største respekt. Der er ikke dig jeg gør grin med. Jeg synes faktisk din anmeldelse er rigtig fin.

Meeeeen åh gud hvor er jeg træt af billeder er der giver et indtryk, og når man når frem så får man et andet.

Senest med Kate i Aalborg som havde et billede af hendes ansigt som var i den flotteste krismaling. Alt andet var klippet, klistret, strukket og stjålet, så kroppen intet havde med virkeligheden at gøre.

Uanset om billederne er stjålet eller manipuleret til ukendelighed, så er det fup og fidus, så er min plan fra nu af at dreje om på hælene (der er dog altid undtagelser til reglen:). 

Redigeret af Liverpool

Del dette indlæg


Link til indlæg
autobahn skrev, den 5.7.2020 at 15:02:

Jeg besøgte Tamara, som er ny i Aalborg og nok kun bliver her kort tid (hun nævnte 1-2 uger).

Om hendes billeder kan jeg sige ja, det er hende - eller også er det nogle meget vellignende modelbilleder - for de øjne man ser på billederne er også de øjne jeg kiggede dybt i. 
Man naturligvis ikke forvente, at Tamara tager imod med samme skarpe facebrush, frisørassistance og i Guccistrømper og high class sekrætærlook! Ej heller er hendes mave 1000% modeltrimmet - photoshop findes! Men mere en naturlig, "low-key", velplejet og venlig attitude.
Hendes oplysninger om alder, højde, vægt mm. passer vist meget godt, hendes bryster nok en lille C, og de er velsiddende og berøringsvenlige. 

Jeg skal ikke sige så meget om hvad vi foretog os, da det ret hurtigt udviklede sig i retning af ren forkælelse af mig. Og fedt, at hun selv opdagede, at både hendes BJ med god samtidig massage af mine nosser, samt hendes leg med tunge mm af mine brystvorter (og ikke bange for min opfordring til mere af samme skuffe) havde synlig - og hørbar - effekt på mig. 
Men vi nåede da også cowgirl hvor jeg kunne lege med hendes lækre bryster. 

Hvis man vil vide mere om hvordan hun ellers er, hvis der skal gås lidt mere til den til begge parters fornøjelse, skal man altså besøge hende selv.

Gentagelse, jeg ville gerne, men er ikke tilbage i byen før hun er taget afsted (hvilket vi snakkede om). 

https://annoncelight.dk/showad/268168

Jeg var lige en hurtig tur forbi NIKOLA som hun hedder nu på annoncen. 
Vil sige at det er den pæneste og bedste pige jeg har brugt 500kr på. 
Gode unaturlige bryster på en lækker velskabt krop.

Ha” en god dag :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborgno1 skrev, for 12 timer siden:

Jeg var lige en hurtig tur forbi NIKOLA som hun hedder nu på annoncen. 
Vil sige at det er den pæneste og bedste pige jeg har brugt 500kr på. 
Gode unaturlige bryster på en lækker velskabt krop.

Ha” en god dag :-)

Fint at høre med en god oplevelse med Nikola. 

Jeg skal lige sige, at det er ikke kun navnet der er nyt, det er også en helt anden pige end Tamara.
Så der er nok tale om genbrug af eksisterende annoncer på både AL og ES, men med udskiftning af beskrivelser, fotos osv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...