Hop til indhold
lcarus

Yssa på Amager — stærk anbefaling

Recommended Posts

Set i lyset af den negative anmeldelse af Yssa på Amager, der blev lagt op her i går, vil jeg lige fortælle om min oplevelse med hende for meget kort tid siden. Og den var meget, meget positiv:

For det første er hun sindssygt god til det, hun gør. Jeg ville udleve en fantasi, der er rimeligt specifik og ikke ukompliceret, og kommunikationen stemte helt fra starten af. Hun tog sig god tid på chatten, og fra jeg skrev til hende, til jeg ringede på døren, gik der en time. Fik jeg så det, jeg kom efter? Ja, det gjorde jeg absolut. Hun ved præcis, hvad hun laver og gik helt ind på mine ønsker. Stedet er beskedent, og man skal ikke forvente et professionelt BDSM-playroom, men inden for de rammer formåede hun at give en oplevelse, der virkelig ramte totalt plet i det, jeg ønskede. 

For det andet er hun virkelig sød, varm og imødekommende. Jeg følte mig meget velkommen, og der var da også tid til en snak bagefter. Hun er virkelig charmerende og bestemt ikke tabt bag en vogn. Derudover ser hun virkelig godt ud og taler fint engelsk.

Det var anden gang, jeg var hos hende, og begge gange var det super godt.

Klokkeklar anbefaling herfra. Pas godt på hende!

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Kunne ikke være mere enig !

Jeg har selv besøgt Yssa mange gange og altid med et smil når jeg har forladt hende - hun udlever de vildeste fantasier og meget prof.

PS. jeg er afbilledet på 7 af hendes billeder på hendes annonce

Del dette indlæg


Link til indlæg
lcarus skrev, for 44 minutter siden:

 

Jeg ville udleve en fantasi, der er rimeligt specifik og ikke ukompliceret

Er det noget du kan fortælle lidt mere om?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 13 minutter siden:

Er det noget du kan fortælle lidt mere om?

Jo, men det hører nok ikke heeeelt til i dette forum.


Jeg kan da sige så meget, at det bestemt ikke var vanilla og i den lidt mere afvigende ende af, hvad hun tilbyder i sin annonce. Og hun er som sagt rigtig god til det.

Du er velkommen til at skrive en privat besked, hvis du vil høre mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...