Hop til indhold
ChoosyVery

Lisa ved Odense: Lækker og helt naturlig

Recommended Posts

Jeg besøgte hende her: https://annoncelight.dk/showad/293375

Stedet er det velkendte hus nær Vissenbjerg, og det er rent fysisk stadig et skodsted med parkering synligt fra vejen og ringe badeforhold og bare noget gammelt skrammel. 

Til gengæld var Lisa et pragteksemplar af en naturlig pige, hvilket er ved at være sjældent. En lille kvinde under 160 cm, flotte ægte bryster, en stor, flot og spændstig bagdel og en mere flad mave end billederne lige giver indtryk af. Men billederne er  helt ægte, som de oftest er på det sted, så man kan jo bedømme selv. 

Jeg tog en halv time, og hun var sød og virkede glad, men indlevelse var der ikke meget af. Kondomet kom på nærmest inden jeg var klar, og hun gjorde et hæderligt job med det franske. Jeg gav derefter igen til hende, men det var der ikke meget reaktion på. Under selve samlejet var hun stort set passiv, uanset stilling, så det var ærligt talt ikke den store oplevelse - hvis ikke lige det var fordi hun havde sådan en lækker krop: Doggy med fuldt udsyn til den runde mås og hendes lille talje var lækkert. 

Hvis jeg kommer igen skal det - på grund af den manglende indlevelse - nok kun være til 15 minutter og et hurtigt wham-bam: For lækker, det synes jeg hun er. 

 

Redigeret af ChoosyVery

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...