Hop til indhold

Recommended Posts

efter noget tid hvor jeg har haft kigget på denne utrolig lækker mørke pige.. tog jeg mod til mig og ringede til hende, hun er pæredansk. vi aftalte en times sex. hun ankom dagen efter, præcis på klokkeslettet. og hold nu op hun er en lækker pige.(og ja det hende på billederne) sød og venlig og snakke med, velduftende og renlig, har prøvet og haft besøg af andre piger hvor det ikke var tilfællet. selve sex'en var utrolig godt. hun er dejlig stram og sutter pik som om hun aldrig har gjort andet, hvilket gjorde at jeg kom ret hurtigt, men hun var sød og sagde vi kunne bare ligge og nusse lidt, indtil jeg var klar igen.. og der gik sku ikke længe inden den stod klar igen pikken.. alt i alt en utrolig dejlig oplevelse, og bestemt ikke sidste gang jeg bestiller hende..

http://www.voksenlisten.dk/caroline9000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hun lyder dejlig, og ser også sådan ud.

Er der noget sted på voksenlisten hvor man kan se hvornår profilen er oprettet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

ved jeg ikke om man kan.. men har haft kig på hende i et par uger, alt hvad jeg ved. men tror hun er forholdvis ny, da hendes alder som hun skriver er 21 passer fint. hun ser ung ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

efter noget tid hvor jeg har haft kigget på denne utrolig lækker mørke pige.. tog jeg mod til mig og ringede til hende, hun er pæredansk. vi aftalte en times sex. hun ankom dagen efter, præcis på klokkeslettet. og hold nu op hun er en lækker pige.(og ja det hende på billederne) sød og venlig og snakke med, velduftende og renlig, har prøvet og haft besøg af andre piger hvor det ikke var tilfællet. selve sex'en var utrolig godt. hun er dejlig stram og sutter pik som om hun aldrig har gjort andet, hvilket gjorde at jeg kom ret hurtigt, men hun var sød og sagde vi kunne bare ligge og nusse lidt, indtil jeg var klar igen.. og der gik sku ikke længe inden den stod klar igen pikken.. alt i alt en utrolig dejlig oplevelse, og bestemt ikke sidste gang jeg bestiller hende..

http://www.voksenlisten.dk/caroline9000

Velkommen til :!:

Hun ser super lækker ud 8-)

Hvad måtte du give for sådan lækker model :?:

Del dette indlæg


Link til indlæg

mange tak :) Whynot.

jeg gav 1600 for den time plus kørsel :)

Anmeldelsen kan også ses på Gimel.dk

Er det kun mig, anmeldelsen af bruger oprettet i dag?

Jeg siger ikke reklame, men det ser da mærkeligt ud at sige tak?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Anmeldelsen kan også ses på Gimel.dk

Er det kun mig, anmeldelsen af bruger oprettet i dag?

Jeg siger ikke reklame, men det ser da mærkeligt ud at sige tak?

Vi håbe må ,at det ikke kun er reklame :lol:

Pt. er der en del som oprettes som nye. Nogen af dem har jeg den opfattelse at det er pigerne selv som skriver anmeldelsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

Jeg besøgte Caroline9000 for små 2 år siden, på et hotel i Aalborg. Hun ligner pigen på billederne, dog skal siges at hun, hvis de er hendes egne, havde udvidet en del omkring hofter/røv/lår, kort og godt det man kalde pæreformet. Jeg havde spurgt om billederne var ægte og svaret var selvfølgelig JA. :shock:

Oplevelsen var der bestemt ingen fejl på. Sød og venlig pige, go indlevende sex samt gode dybe blows. Masser af kys, kram og kærtegn, som jeg kan li det. :D

Kontaktede hende igen et lille halv år senere og spurgte til en aftale. Dog ville jeg vide hvorfor hun stadig brugte de gl. billeder. Caroline blev dybt fornærmet og samtalen sluttede der. :?

Da jeg besøgte hende var hun 21 og billederne de samme, som hun bruger i dag. Bemærk venligst, at hvis man går efter en pige svarende til førnævnte, så bliver man snydt men selve legen var der bestemt ikke snydt eller noget galt med. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er også ny, men det provokerer mig at hun i tråden bliver kaldt pæreformet.

Jeg følger med på foraet, men er ikke særlig aktiv inden for massagefeltet.

Da hun var at besøge mig for et år tilbage her i Århus, oplevede jeg hende som både en sød og en smuk pige. Hun var superbehagelig at snakke med, og personlig synes jeg hendes krop matcher billederne.

Jeg fik vendt og drejet hende på sofaen, og hun var smuk og dejlig fra alle sider - hun kysser ikke, det nyder jeg gerne som en del af akten. Blowjobbet oplevede jeg dog ikke som særligt indlevende, men alt i alt det en af de bedre oplevelser for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

HammerThor..

pæreformet? tror du forveksler caroline med en anden.. hun er dejlig slank ikke nogen antydning af pæreform?

Samme navn og foto's men 2 forskellige piger, det tror jeg ikke. Min oplevelse er 2 år gl. den unge dame kunne jo ha tabt sig i mellemtiden.

Jeg ved det ikke, ud over jeg står ved den skrevne kommentar til din anmeldelse.

HT

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for jeres bedømmelser. På godt og skidt. Dog vil jeg sige at jeg aldrig har været pæreformet. Min egen chauffør tager jævnligt nye billeder af mig, de billeder der bliver vist er 100% sådan som jeg ser ud. Alt i alt har det også været nogle søde mænd jeg har besøgt! Håber på at se jer igen! <3 I kan stadig finde mit nummer og billeder på voksenlisten og sexpiger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer :-)

Jeg er helt enig med Hammerthor - Caroline er bestemt ikke pæreformet. Jeg vil endda gå så langt som til at sige, at hun er endnu mere lækker i virkeligheden. Hun har været på on and off i et par år, mener jeg. Jeg har selv haft besøg af hende tre gange de sidste to år - senest for et par uger siden. Og hun er mere lækker end nogensinde før.

Hun er medlevende og bliver naturlig våd - det er tydeligt, at hun nyder sit bijob. Giver nogle fantastiske blowjobs og smager kanon.

Absolut pengene værd - tror sgu jeg booker hende i weekenden ;-)

HammerThor..

pæreformet? tror du forveksler caroline med en anden.. hun er dejlig slank ikke nogen antydning af pæreform?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...