Hop til indhold
kloster

thai massage i kolding

Recommended Posts

har et stykke tid kigget på hende annonce og mange gange været lige ved og skrive og sådan var det også i morges, men havde simpelthen brug for at få taget trykket selv om jeg også var på et besøg igår... nå men jeg skrev så til hende i eftermiddags og der kom hurtigt svar og vi aftalte blow og sex uden gummi 30min 800kr. 
jeg ankommer til stedet som ligger lige ud til et meget befolket sted lige overfor et trafikskole mm. så ikke diskret, jeg går ind og der bliver lukket af en meget venlig nok og kommer ind i rummet, og bliver tilbudt noget at drikke men takker nej. hun viser så menu kort og siger jeg bare skal have som aftalt på sms, hun anede intet om det og det viste sig så der var en der styrede hendes mobil, fair nok vi snakker om det og hun bliver meget overrasket og over prisen men hun går med til det.
jeg klæder mig af og ligger mig på sengen. hun spørger så om jeg vil have massage, og jeg takker ja. det så her det bliver helt fantastisk altså i annoncen står der hun tilbyder tantra massage og har da aldrig oplevet noget lignede hun var simpelthen fantastisk efter 20min spurgte jeg om hun ville lave det om for en time for 400kr. mere (var hvad jeg havde på mig) hun accepterede og vi fortsatte hun pirrede mig længe og måtte stoppe hende til sidst for ikke at komme. jeg vendte mig om på ryggen og hun begyndte at massere lillemanden og igen måtte jeg stoppe hende vi gik så til sexen vi brugte en del positioner og fik så et blowjob til sidst og blev spillet færdig med hånden. aldrig har jeg kommet så meget, hun havde sagt hun helst ikke ville have jeg kom hende i hovedet, men hun var da dækket ind alligevel selv om hun havde trukket sig tilbage. 
fantastisk oplevelse og bestemt et besøg værd igen og kunne nemt blive en afhængighed for mig hvis dette er niveauet hun har! :)

massage 10/10

sex 8/10 ikke den bedste sex, blow var dog fantastisk 
sted 7/10 ikke det mest prangende sted, men har det der skal til, lidt for varmt inde i rummet.
diskretion 0/10 på ingen måder diskret 

og lige en sidste ting hold jer fra hende, hun er min nu haha :lol::lol:

https://annoncelight.dk/showad/226425

Del dette indlæg


Link til indlæg

der lyver annoncen ikke hun ser ud som på billederne alder ved jeg ikke rigtig med men omkring 30 skal nok passe, hun er lidt buttet, har en god røv og patterne er lige under en håndfuld. 
hun ser måske endda lidt bedre ud i virkeligheden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...