Hop til indhold
autobahn

Paris, Sunds (på tur Jylland) - Ku' vær så godt, men var rigtigt skidt!

Recommended Posts

Jeg besøgte for en lille uges tid siden Paris, mens hun huserede på en landejendom uden for Herning sammen med Adel. Siden har hun været i Vejle og pt. Sønderjylland. 
Jeg har overvejet om jeg overhovedet skulle skrive denne beretning, men here we go!

Jeg havde tidligere, omkring jul, SMSet lidt med roommate Adel, hvis billeder jeg ikke kan stå for. Og også siden set Paris' billeder samme sted! Så jeg tænkte, at jeg kunne kombinere en søndagstur på landet med et besøg på adressen. De skrev, at man bare skulle møde op, tidsbestilling ikke nødvendigt, hvilket passede fint til min improviserede rute gennem egne langs Limfjorden jeg aldrig før har været i nærheden af. 

Jeg ankom til huset og gik op til indgangen og ringede på. Det var Paris som åbnede, og bød mig straks direkte ind i hendes værelse. Hun er temmelig køn, ægte spinner og olivenfarvet teint som man kan se på billedet (i blå kjole). Samtidig virkede hun omgængelig, kunne snakke fint engelsk, så jeg betænkte mig ikke.
Hun er iøvrigt ikke fra Polen, hendes hjemby er et sted ca. 1600 km syd for Warszawa. Jeg tror en travl bagmand fucker annoncerne lidt op. 

Vi aftalte 30 min + CIM.

Ned på sengen, og jeg begyndte at kæle for hendes krop og små lækre bryster - (hun skriver selv størrelse C, men jeg vil mene en lille B - at de ser større ud på billedet er pga. hendes arms placering).
Herefter ca. 1 minut, hvor hun ville ægge mig i stemning ved at gnide mit ansigt med de små fine bryster og massere mine brystvorter - og resultatet udeblev ikke i mine nedre regioner.

Da jeg således var "klar" ændrede det hele karakter. Hun kastede sig ud i et kamikaze blowjob, og det ved hun hvordan man gør, ingen tvivl om det! Men det var ekstremt "resultatorienteret", hendes krop låst helt fast så jeg ikke kunne komme til hverken at smage lidt på godterne eller kæle lidt i retning af, at vi måske også skulle knalde lidt. Pludselig var hendes bryster også ømme ("av av" ved den mindste berøring). Nærmest maskinelt, og jeg overvejede om vi skulle stoppe her.
Men på den anden side 150 km hjem med jern på gad jeg heller ikke, så jeg tilpassede mig blot hendes forudindstillede program og lod hende gøre det færdigt. Efter få minutter, med blanding af hænder, intensivt blow og lidt masseren af mine nosser fik hun mig gjort færdig. Da jeg kom blev hun faktisk ved indtil jeg selv sagde stop.

Derefter hurtigt op, fandt en serviet og spyttede ud (lidt demonstrativt højlydt) og forsvandt ud på gangen. Jeg regnede hurtigt ud, at det var mit cue card til, at jeg skulle klæde mig på (badeværelse blev der ikke tilbudt).

Da jeg var påklædt kom hun ind igen, lidt afmålt men faktisk også meget venlig. Lidt pligtsnak, hun åbnede døren ud til korridoren, hvor Adel var dukket op, og jeg kunne blot være tilskuer til at de helt åbenlydt og højlydt skændtes om konflikt mellem ind- og udgående trafik. Jeg fik Paris opmærksomhed, og spurgte om det var OK jeg kunne forlade stedet. Ja, "alt var klart". Med det resultat, at jeg fysisk brød sundhedsstyrelsens retningslinjer ved direkte at støde ind i Adels kunde, som samtidig var på vej ind ad døren! 

Jeg vil ikke kategorisk nedgøre Paris. Der kan være mange årsager til oplevelsen: Logistikproblemer (men de opfordrer selv til at man bare skal møde op, så det bør de objektivt have styr på), at deres bagmand presser deres program for hårdt, at hun var påvirket af husets noget forfaldne karakter, eller andet. 

Men for mig var det en gang maskinsex, designet til at gøre kunden færdig allerhurtigst muligt. Hvilket er synd, da det kunne have været så godt. Men faktisk var rigtigt skidt. 

Jeg sad i bilen igen efter ca 16-17 minutter. Oplevelsen havde allerede forladt kroppen.     

Paris, nu i Sønderjylland

Redigeret af autobahn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen. Jeg har kun haft gode oplevelser med pigerne fra de steder (jeg har besøgt det sønderjyske hus nogen gange), men kan godt høre at Paris skal man måske overveje en ekstra gang. 

Hvis du får muligheden, kan jeg anbefale Adel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 2 timer siden:

Tak for anmeldelsen. Jeg har kun haft gode oplevelser med pigerne fra de steder (jeg har besøgt det sønderjyske hus nogen gange), men kan godt høre at Paris skal man måske overveje en ekstra gang. 

Hvis du får muligheden, kan jeg anbefale Adel. 

Takker, og nederen, det var egentlig Adel der havde lokket mig ud på landet mellem Sunds og Herning. Hun var også rigtig sød da vi SMSede for et halvt års tid siden. Men jeg så hende kun da de stod og skændtes.
Jeg vil jo ikke kategorisk sige, at Paris er som jeg oplevede det. Men en anden anmeldelse have lidt samme oplevelse, dog med et lidt bedre helhedsindtryk, men vist mest positivt fordi der igen var kommet lidt godter på den gamle landejendom. 
Jeg vil holde øjnene åbne over mulighed for møde Adel. Kan slet ikke stå for hendes fotos ... og de bryster ... suk. 

Redigeret af autobahn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Det er sådan det er - unge forretnings orienterede romanske piger. Man skulle næsten tro de er genetisk programmerende til formålet. Jeg har set dem der er i  Danmark (Sønderjylland og Midtjylland) på fkk Babylon i Hamborg. Tror det er organiseret i større målestok.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også aflagt Adel et besøg en sen søndag aften, hvor hun netop var landet i huset i Kruså. En okay oplevelse, i øvrigt beskrevet herinde. Men med hendes udseende, skal der også rigtig meget til, før oplevelsen ikke er okay. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gaffer skrev, for 2 timer siden:

Det er sådan det er - unge forretnings orienterede romanske piger. Man skulle næsten tro de er genetisk programmerende til formålet. Jeg har set dem der er i  Danmark (Sønderjylland og Midtjylland) på fkk Babylon i Hamborg. Tror det er organiseret i større målestok.  

Jeg synes du er lidt urimeligt generaliserende. Flere - ja faktisk de fleste -  af de piger i DK jeg bliver ved med at besøge når de er her, er da fra bemeldte land. Både helt uafhængige og en enkelt som vist også har en "arrangør". Piger med både stor personlighed, skønhed og charme. 

Mht. din anden pointe er jeg nok mere på samme linie. Adskillige af de på gennemrejse har mere eller mindre tydeligt en "baggage" med fra FKK. Jeg læste noget statistik fra FKK i Østrig, et samlet skøn af både de folksy og mere eksklusive klubber i Wien og Salzburg: Som jeg husker det op mod 60% rumænske og ungarske, 10% slovakiske og 10% bulgarske. Det efterlader 20% til andre nationer samlet. Tallene nok lidt anderledes i Svejts og Tyskland men billedet det samme. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...