Hop til indhold

Søger ældre Thai med storebryster i Århus

Featured Replies

Skrevet

Søger ældre Thai med store bryster hvor der kan massage + fuld pakke 

Redigeret af michael40
Manglede sted

Skrevet
michael40 skrev, for 11 minutter siden:

Mei som ejer Siam i Jyllands Allé. 

Skrevet
michael40 skrev, for 6 timer siden:

"ældre thai " - kan du uddybe hvad en ældre thai er sådan alders mæssig  ?

:P  hehe 

for nogle vil det være 35 -  40 for andre 55 år 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, den 4.7.2020 at 14:36:

Mei som ejer Siam i Jyllands Allé. 

Men denne Mei som ejer Siam, giver hun selv massage? syntes jeg har oplevet rundt omkring at mutter sætter de unge til jobbet :-) og "mutter" ikke er en mulighed.

Skrevet
stifmeister skrev, for 17 minutter siden:

Men denne Mei som ejer Siam, giver hun selv massage? syntes jeg har oplevet rundt omkring at mutter sætter de unge til jobbet :-) og "mutter" ikke er en mulighed.

Hvis du spørger efter hende gør hun. Ellers overlader hun det til de yngre kræfter :) 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden:

Hvis du spørger efter hende gør hun. Ellers overlader hun det til de yngre kræfter :) 

Lyder godt :-)

Jeg var i et limbo sidste weekend, have fundet et sted ved Skjern kanten, ankommer og pige modtager penge og vi aftaler ydelse, samtidig tænker jeg "lækker kvinde" store babser, cirka i 40 års alder. Ud går hun med penge som de sædvanligt gør, så et par min efter kommer en ung model ind. Faktisk også lækker, men havde ligesom sporet mit hoved ind på den første "mutter"

Skrevet
stifmeister skrev, for 30 minutter siden:

Lyder godt :-)

Jeg var i et limbo sidste weekend, have fundet et sted ved Skjern kanten, ankommer og pige modtager penge og vi aftaler ydelse, samtidig tænker jeg "lækker kvinde" store babser, cirka i 40 års alder. Ud går hun med penge som de sædvanligt gør, så et par min efter kommer en ung model ind. Faktisk også lækker, men havde ligesom sporet mit hoved ind på den første "mutter"

Jeg har været ude for det stik modsatte : Ankom uanmeldt til et sted i Nørresundby og blev lukket ind af en toplækker ung thaipige midt i 20’erne .

På vej ind på værelset passerede vi igennem opholdsrummet , hvor der lå en anden betydeligt ældre kvinde på sofaen med et tæppe over sig . Jeg når lige at tænke , at det var da godt , at det var den unge , der skulle betjene mig , men jeg bliver altså vist ind på værelset og den unge smutter ud igen og ind kommer den ældre og spørger , hvad jeg kunne tænke mig .. Jeg spørger til den unge , men får så at vide , at hun slet ikke arbejder der ..

Jeg husker ikke lige hvordan jeg fik det formuleret , at jeg så ikke var interesseret , men så vidt jeg husker , tog hun det nu meget pænt . 

Så jeg ønskede hende en god dag og gik igen .. :wink:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.