Christo 2 Skrevet 19. April, 2013 Jeg har fornylig haft en lettere ubehagelig oplevelse, som jeg vil dele. Jeg har for et stykke tid siden set en privatpige i tyverne (mod betaling). Det skete en del gange bla hos hende. For lidt over en måned siden fik jeg en mail fra en fyr om, at jeg skulle lade være med at kontakte hans kæreste mere. Jeg havde skrevet til hende nogle gange for at høre, om hun var frisk på at mødes, hvilket hun ikke var. Det har han så læst. Øv! Tror nu ikke de var kærester den gang, det stod på Nogen der har oplevet noget lignende? Jeg har ikke kontaktet hende siden, men er lidt nervøs for, om det er noget, han vil gå videre med (til min kone eksempelvis) Han har ikke sagt, at han vil det, men man har jo lidt nervøse anelser..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sailor 340 Skrevet 19. April, 2013 Det tror jeg ikke du skal spekulere mere over, du har jo holdt dig fra hende og de har ikke kontaktet dig siden, så er den ikke længere. VH Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cesso 4 Skrevet 19. April, 2013 Jeg fik en mail fra en ex-kæreste til en pige jeg har besøgt, som havde fundet ud af at hans kæreste have haft kunder. Nu var hun single, skrev han. Han havde fundet mig via eroguide, da jeg havde kommenteret på en efterlysning. Der var nu ikke nogen trusler, han ønskede bare at være mere sikker i sin sag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 19. April, 2013 Jeg fik en mail fra en ex-kæreste til en pige jeg har besøgt ...... Han havde fundet mig via eroguide, da jeg havde kommenteret på en efterlysningHej Sesso. Kunne du forklare mig, hvordan dette rent teknisk har fundet sted? Jeg ville ikke være helt tryg, hvis man via EG kunne finde frem til min eller andres epost-adresse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cesso 4 Skrevet 19. April, 2013 Hej Sesso. Kunne du forklare mig, hvordan dette rent teknisk har fundet sted? Jeg ville ikke være helt tryg, hvis man via EG kunne finde frem til min eller andres epost-adresse. Bare rolig, han sendte en PM via Eroguides besked system, fordi han havde læst mit svar i en efterlysning på pågældende pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg