Hop til indhold
fynboen11

UNG LOLITA

Recommended Posts

fynboen11 skrev, for 27 minutter siden:

https://annoncelight.dk/profile/21-årig+ung+lolita

 

Nogle der har erfaringer med hende her?

 

Har for et par år siden (tror jeg, men max to år siden) besøgt hende i Kolding. Hun var en utrolig sød pige, der leverede en rigtig fin oplevelse. Jeg lavede en anmeldelse af besøget. 
Dengang var hun særdeles smuk og petit, en lækker røv, små men dejlige faste og struttende bryster, som man gerne måtte lege med.

Har faktisk tænkt på et genbesøg, men det har blot aldrig lige passet. 
Så klar anbefaling herfra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, den 4.7.2020 at 11:12:

Har for et par år siden (tror jeg, men max to år siden) besøgt hende i Kolding. Hun var en utrolig sød pige, der leverede en rigtig fin oplevelse. Jeg lavede en anmeldelse af besøget. 
Dengang var hun særdeles smuk og petit, en lækker røv, små men dejlige faste og struttende bryster, som man gerne måtte lege med.

Har faktisk tænkt på et genbesøg, men det har blot aldrig lige passet. 
Så klar anbefaling herfra

Kan du linke til din anmeldelse ? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende i Odense for et års tid siden. Jeg er ret sikker på at billederne er ægte. Hun har meget små bryster. Venlig og imødekommende. Hun er ikke den bedste, jeg har været ved, jeg savnede en smule engagement, men det kan bare have været kemien med mig. Jeg synes alt i alt hun var besøget værd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...