Hop til indhold
Æskildsen

Mariabella BEST FUCK in Aalborg SV

Recommended Posts

Æskildsen skrev, 1 time siden:

Jeg synes denne kvinde ser fantastisk dejlig ud: http://www.sexpiger.dk/6443

Er der nogen har besøgt hende, og vil fortælle om oplevelsen?

 

På forhånd tak

Du vil kunne finde nogle anmeldelser af hende herinde fra ca. omkring et år siden, da hun opholdt sig i Århus et godt stykke tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Valderrama

Og tidligere på Fyn, der er flere anmeldelser end denne

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

 

jeg har besøgt hende flere gange i Aarhus og i Aalborg, har Vist også skrevet en eller 2 anmeldelser på hende her..

de gange jeg har været der, har det været rigtig godt, jeg skal snart prøve hende igen, selvom jeg normalt aldrig besøger den samme flere gange, da det tænder mig at prøve med forskellige piger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende nogle gange i Århus. Ja hun er egentlig meget sød, men utrolig svær at tale med. Hun skrev dengang at hun var fra Spanien, men taler ikke spansk. Engelsk er også langt fra noget der virker bekendt for hende. Men de andre "sprog" taler hun let med kroppen :-) 

Hun tilbyder "swallow" for ekstrabetaling (oplysningen forsvinder i tekstdelen på sexpiger-annoncen). Priserne er steget en anelse siden dengang for det var ret billigt og hun må have gjort en masse i det med at sluge - der stod en 1½ liters flaske med vand ved siden af sengen, som hun straks søgte efter afslutningen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jok7r skrev, for 36 minutter siden:

I'll visit her if she offers Cif

Ok then, have fun ;)

Write a reveiw if you go see her. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...