Hop til indhold
Jernet

Melinda, Vejle.

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/296706

 

Jeg har lige besøgt denne pige til aften. 

 

Meget spændt på om de billeder jeg havde kigget på adskillige gange nu også var af hende, tog jeg kontakt. 

Kommunikationen over sms var meget sparsommelig, hun svarede ikke på det jeg spurgte om, men sendte bare en standard sms med lidt oplysninger, som adresse, only cash, sms 10 før. 

Stadig lidt skeptisk tog jeg afsted. Da jeg var fremme ved den oplyste adress, brugte hun det klassiske trick med at sende mig hen til det rigtige husnummer. 

Her blev jeg så mødt af en køn pige der levede op til billederne, men var meget fåmælt, sagde kun nogle enkelte engelske ord. Hun var smilende, og ud fra et menukort, samme priser som i annoncen, valgte jeg 30 minutter til 600 kr. 

Stedet er en helt almindelig, lille lejlighed, sparsomt med møbler, men pænt rent. 

Selve akten var ok, men hun var lidt fjern i det, ingen indlevelse eller ret meget øjenkontakt. 

Hun startede med at sutte, så ride, missionær og slut i doggy. Bagefter gav hun mig en let massage på ryggen, ganske hyggeligt, men alt for blidt. 

 

Så alt i alt: lækker pige, men alt for lidt indlevelse, så jeg kommer ikke igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skriver  hun "levede op til billederne", men vil det sige, at det IKKE var hende, @Jernet

På billederne ligner det bestemt en latinabombe af min foretrukne slags, så hvis det ER hende, så skal det da prøves.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ChoosyVery skrev, for 3 timer siden:

Du skriver  hun "levede op til billederne", men vil det sige, at det IKKE var hende, @Jernet

På billederne ligner det bestemt en latinabombe af min foretrukne slags, så hvis det ER hende, så skal det da prøves.

Jeg var måske lidt vag i min formulering der :

Billederne er af hende. Måske et par år siden de er taget. Håret er anderledes nu, med ekstension i. Hun er lækker, store dejlige bryster hun gerne vil have man rører ved og slikker på og god stor røv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...