Hop til indhold
HamDerBronze

Holstebro huse lukker?

Recommended Posts

Bor ikke langt fra de to fine huse i Holstebro, og har længe gået og tænkt over om man ikke skulle på besøg og ventede spændt på at der skulle komme den rette.

Huset ved struervej har stået tomt den sidste uge, uden nye kvinder eller andet.
Huset ved Herningvej har ikke længere pap smidt op for vinduerne og der så ud til at blive tømt ud af inventar.

Nogen der eventuelt har en ide om hvor de flytter til? Eller om dette bare er midlertidligt? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Panko
HamDerBronze skrev, den 3.7.2020 at 20:58:

Bor ikke langt fra de to fine huse i Holstebro, og har længe gået og tænkt over om man ikke skulle på besøg og ventede spændt på at der skulle komme den rette.

Huset ved struervej har stået tomt den sidste uge, uden nye kvinder eller andet.
Huset ved Herningvej har ikke længere pap smidt op for vinduerne og der så ud til at blive tømt ud af inventar.

Nogen der eventuelt har en ide om hvor de flytter til? Eller om dette bare er midlertidligt? 

Mener du Gl. Struervej 8?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Panko skrev, den 10.7.2020 at 04:07:

Mener du Gl. Struervej 8?

Jep, så dog ud til det blot var et par dage der var lukket de tilbage igen.

Det på Herningvej er dog lejet ud og dem der kom der fandt jeg ud af er flyttet ud på Skivevej nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg talte i telefon med Lilly fra Gl. Struervej 8. Hun sagde, at 30 minutter med  fransk og adgang i hundes brune punktum kostede 600 kr. (30 minutter)

Jeg lagde vejen forbi. Trykkede på begge klokker på dørene i gården, men ingen meldte sig. Jeg kunne heller ikke høre nogen klokke, men tog det som et tegn på, at det nok ville blive skuffende. 
 

Øv - kunne virkelig godt bruge en afrikansk mund og røv. Det bliver en anden dag. Måske skulle jeg bare have banket på. Fortryder allerede mens jeg skriver.
 

https://annoncelight.dk/showad/233491

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...