Hop til indhold
Ksm

Smukkeste 21 årig dansk sex killing I Esbjerg

Recommended Posts

Hej

21 år næppe og 1200 kr hvor hun prøver at gøre en færdig med et blow og virker meget forbavset over at jeg også ønsker sex :-( ingen indlevelse eller andet.....

og det billede hun sender er ikke retvisende overhovedet men hun er dansk :-)

aldrig igen !!!https://annoncelight.dk/showad/298106

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen.....tænkte nok hun var en af de desperate, der kun er i dette game for hurtige penge......platugle!......tror vist jeg holder mig langt væk!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig.. mig forsøgte hun os at gøre færdig med blow.. eller mest med hånden.. da Jeg tog hende bagfra og spurgte til anal som ellers havde aftalt var hun absolut ikke interesseret.. men kom dog i munden på hende som aftalt..

Ikke pengene værd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skrev til hende og modtog et rigtig flot foto af en lækker pige. Men det var et lidt for prof foto og fik mistanke om, at virkeligheden nok ikke var helt så god. Jeg vil faktisk hellere have et hjemmelavet foto fra en iphone, for så ved man hvad man får. Nå men hendes priser var også en smule høje, så jeg valgte at tænker over det. Havde tænkt mig, at lave en aftale med hende lige nu, indtil jeg netop så anmeldelserne herinde. Der sparede jeg vist 1200 kr. Viser bare at sitet her trods alt har en virkning. Så tak til alle der har bidraget og sparet kig en god skilling.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min tanke var også at det var for godt til at være sandt. 21 år gammel og studerende og åbenbart med en erfaring som mange ikke når på et helt liv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forfriskende at læse at det ikke er mere safe at købe dansk. 
så måske vi endelig kan lukke den evig gamle tipico om hvad der er godt og skidt i forhold til nationaliteter. 
:biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...