Hop til indhold
denventende

findlovedate.com er det seriøst eller fake

Recommended Posts

Hej med jer

Chattende med en kvinde på en chatside og vi udvekslede emails, og skrev lidt sammen. Så siger hun at hun har en profil på findlovedate.com og sender mig et link. Jeg gik ind på linket og kan se at for at skrive sammen med kvinderne skal man betale, og jeg blev med det samme mistænksom, da jeg synes jeg kunne huske at have læst om sådanne sider hvor der er oprettet fake kvinde profiler, som styres af nogle personer. Formålet er at få brugerne til at skrive så mange beskeder som muligt at at trække et eventuelt møde ud i langdrag.

Kender nogen findlovedate.com

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fuldstændigt fake. Det behøver man ikke at kende den enkelte side for at kunne regne ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
denventende skrev, for 5 timer siden:

Hej med jer

Chattende med en kvinde på en chatside og vi udvekslede emails, og skrev lidt sammen. Så siger hun at hun har en profil på findlovedate.com og sender mig et link. Jeg gik ind på linket og kan se at for at skrive sammen med kvinderne skal man betale, og jeg blev med det samme mistænksom, da jeg synes jeg kunne huske at have læst om sådanne sider hvor der er oprettet fake kvinde profiler, som styres af nogle personer. Formålet er at få brugerne til at skrive så mange beskeder som muligt at at trække et eventuelt møde ud i langdrag.

Tommelfinger-regel:

Ønsker de dig over på en anden side. Som tilfældigvis er en betalingsside.

Så er det ALTID, som i 100%, fake.

Skynd dig så altid at løb væk, eller endnu bedre, spild deres tid så længe du kan ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
denventende skrev, for 15 timer siden:

Hej med jer

Den "kvinde" er sandsynligvis en ung fyr på provision. BT havde en artikel sidste år med opskriften på deres chat - kan desværre ikke finde det igen, men kunne finde denne artikel samme sted. 

har fundet. Du er nok blevet udsat for Nikolajs kollega :mrgreen: Håber du nød pirringen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...