denventende 104 Skrevet 3. Juli, 2020 Hej med jer Chattende med en kvinde på en chatside og vi udvekslede emails, og skrev lidt sammen. Så siger hun at hun har en profil på findlovedate.com og sender mig et link. Jeg gik ind på linket og kan se at for at skrive sammen med kvinderne skal man betale, og jeg blev med det samme mistænksom, da jeg synes jeg kunne huske at have læst om sådanne sider hvor der er oprettet fake kvinde profiler, som styres af nogle personer. Formålet er at få brugerne til at skrive så mange beskeder som muligt at at trække et eventuelt møde ud i langdrag. Kender nogen findlovedate.com Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9929 Skrevet 3. Juli, 2020 Fuldstændigt fake. Det behøver man ikke at kende den enkelte side for at kunne regne ud. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NysgerrigePeter 192 Skrevet 3. Juli, 2020 denventende skrev, for 5 timer siden: Hej med jer Chattende med en kvinde på en chatside og vi udvekslede emails, og skrev lidt sammen. Så siger hun at hun har en profil på findlovedate.com og sender mig et link. Jeg gik ind på linket og kan se at for at skrive sammen med kvinderne skal man betale, og jeg blev med det samme mistænksom, da jeg synes jeg kunne huske at have læst om sådanne sider hvor der er oprettet fake kvinde profiler, som styres af nogle personer. Formålet er at få brugerne til at skrive så mange beskeder som muligt at at trække et eventuelt møde ud i langdrag. Kender nogen findlovedate.com Tommelfinger-regel: Ønsker de dig over på en anden side. Som tilfældigvis er en betalingsside. Så er det ALTID, som i 100%, fake. Skynd dig så altid at løb væk, eller endnu bedre, spild deres tid så længe du kan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasselarseb 183 Skrevet 4. Juli, 2020 denventende skrev, for 15 timer siden: Hej med jer Chattende med en kvinde på en chatside og vi udvekslede emails, og skrev lidt sammen. Så siger hun at hun har en profil på findlovedate.com og sender mig et link. Jeg gik ind på linket og kan se at for at skrive sammen med kvinderne skal man betale, og jeg blev med det samme mistænksom, da jeg synes jeg kunne huske at have læst om sådanne sider hvor der er oprettet fake kvinde profiler, som styres af nogle personer. Formålet er at få brugerne til at skrive så mange beskeder som muligt at at trække et eventuelt møde ud i langdrag. Kender nogen findlovedate.com Den "kvinde" er sandsynligvis en ung fyr på provision. BT havde en artikel sidste år med opskriften på deres chat - kan desværre ikke finde det igen, men kunne finde denne artikel samme sted. har fundet. Du er nok blevet udsat for Nikolajs kollega Håber du nød pirringen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 876 Skrevet 4. Juli, 2020 Skulle bare læse din overskrift for at vide det er fake. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg