Hop til indhold
Den Lange

Karolina/Ala hos Stars i Odense

Recommended Posts

http://massage.side6.dk/stars

Jeg har i et stykke tid holdt øje med annoncen fra Stars i Ekstrabladet. Deres billeder skiftede mellem åbenlyst falske og senere måske ægte billeder. Pludselig var der ved middagstid et par nye piger i annoncen og billeder med ansigt. Blondinen på billederne så godt ud, så i håb om at blive den første skyndte jeg mig at ringe til dem. Der var dog ingen der tog telefonen, så måske var de ikke klar endnu. Jeg sendte i stedet en SMS og fik svar i løbet af 10 min.

Vel ankommet til stedet ringede jeg på døren og efter nogen ventetid blev den åbnet på klem uden at jeg kunne se nogen. Jeg skyndte mig ind, da der var nogen på vej ned ad trappen. Indenfor blev jeg mødt af et par letpåklædte, fnisende piger. Jeg blev ført ud i køkkenet og fik overrakt et menukort, mens jeg studerede pigerne nærmere. Pigerne svarede tydeligvis til billederne, men virkede noget uprofessionelle i deres opførsel.

Blondinen er ret høj og meget slank. Højden passer ikke med den der står i annoncen, så jeg er i tvivl om det er hende der hedder Karolina. Brunetten var af middel højde og knap så pæn, men virkede mere erfaren. Jeg valgte blondinen med det kønne ansigt og 30 minutter til 800 kr. (superfransk koster 200 kr. ekstra ifølge menukortet).

Jeg blev ført ind i bollerummet, som er pænt indrettet uden spejle eller andet lir. Pigen afslørede en nydelig krop med et par fine små B-skåle. Ingen gejl udover en kæmpe tatovering af en sommerfugl på ryggen. Normalt bryder jeg mig ikke om tatoveringer, men denne var faktisk nydelig og ikke et turn-off.

Jeg lagde mig på ryggen og hun startede med lidt svensk mens hun kyssede mig på brystet. Jeg blev hurtigt helt klar og hun påmonterede kondomet. Hun gik i gang med det franske som varierede mellem leg med tungen og lidt sutten på toppen. Desværre begyndte hun også at klaske kalorius mod tungen, hvilket var knap så interessant.

(fortsættelse følger)

Del dette indlæg


Link til indlæg

(anmeldelse fortsat)

Der var god øjenkontakt under det franske, men efter et par minutter stoppede hun og satte sig ovenpå mig. Hun red mig med bevægelser skiftende mellem roteren med underlivet og op/ned. Rideturen var egentlig udmærket med udsigt til hendes lækre bryster, men allerede efter 2 minutter gjorde hun tegn til at skifte stilling.

Hun stillede sig i doggy position og jeg kneppede hende i 5 min. med udsigt til sommerfuglen på ryggen. Hendes krop var lækker at røre ved, vel nærmest som naboens teenagedatter. Alderen omkring de 21 skal nok passe, hun virker ret uerfaren.

Jeg fik hende vendt om på ryggen og kneppede hende videre i omkring 10 min., kun afbrudt af en kort pause med lidt fransk. Der var fin øjenkontakt under missionæren, hun så sgu så lækker ud at jeg fik lyst til at kysse, men det indgik desværre ikke i programmet, på trods af hvad der står i annoncen. Der manglede desværre noget friktion under sexen da hun ikke var specielt stram og havde smurt en del glidecreme på undervejs. Så da veninden bankede på døren efter ca. 20 min. ialt var det ikke lykkedes mig at blive færdig. Da der ikke var udsigt til mere lir måtte jeg forlade stedet med uforrettet sag.

Stedet 9 ud af 10 rimelig diskret og meget pæn lejlighed.

Pigen 8 ud af 10 hun var ung og lækker

Sexen 5 ud af 10 hun gjorde et godt forsøg men virkede uerfaren og gav sig ikke tid nok.

Gentagelsesrisiko omkring 25 %

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...