Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/228712
 

besøgte idag Anna ved mit foretrukne sted i Fredericia. 
sød og køn pige som gav mig en dejlig time med FP. Hun er kropsmæssigt som Tukta, bare lidt mere robust uden dog at være tyk.

hun blev meget hurtig våd af tungeleg, og vi slikkede og kneppede løs, og det var et godkendt besøg med en sød serviceminded pige.

men nu har jeg været ved Tukta en del gange og har rigtig god kemi med hende, så det bliver nok alligevel hende jeg besøger næste gang

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, den 3.7.2020 at 14:45:

https://annoncelight.dk/showad/228712
 

besøgte idag Anna ved mit foretrukne sted i Fredericia. 
sød og køn pige som gav mig en dejlig time med FP. Hun er kropsmæssigt som Tukta, bare lidt mere robust uden dog at være tyk.

hun blev meget hurtig våd af tungeleg, og vi slikkede og kneppede løs, og det var et godkendt besøg med en sød serviceminded pige.

men nu har jeg været ved Tukta en del gange og har rigtig god kemi med hende, så det bliver nok alligevel hende jeg besøger næste gang

Er hun med på det meste som tukta den dejlige pige

 

Mr1time skrev, den 3.7.2020 at 14:45:

https://annoncelight.dk/showad/228712
 

besøgte idag Anna ved mit foretrukne sted i Fredericia. 
sød og køn pige som gav mig en dejlig time med FP. Hun er kropsmæssigt som Tukta, bare lidt mere robust uden dog at være tyk.

hun blev meget hurtig våd af tungeleg, og vi slikkede og kneppede løs, og det var et godkendt besøg med en sød serviceminded pige.

men nu har jeg været ved Tukta en del gange og har rigtig god kemi med hende, så det bliver nok alligevel hende jeg besøger næste gang

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja besøget var meget lig med besøg ved Tukta. Ved dog ikke om man må komme i munden, da jeg afsluttede i doggy

Del dette indlæg


Link til indlæg
sportydick skrev, for 7 minutter siden:

Jeg besøgte Tukta for et par måneder siden og kom i munden på hende. Derefter badede vi og hun vaskede mig.

Ja tukta er dejlig. Men jeg tænkte jo på anna

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ullus skrev, for 23 timer siden:

Ja tukta er dejlig. Men jeg tænkte jo på anna

 

Jeg har besøgt Anna flere gange, hun er fræk og frisk på det meste, dog ikke anal. Jeg har afleveret både i munden, ud over ansigtet og udover brysterne på hende. Ved aflevering i munden er hun dog hurtig til at spytte ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så skulle Anna også lige prøves.

Tukta var godkendt, så hvad ville jeg få ud af Anna.

Skide sød kvinde gode former lige min stil. Vi aftalte 1 time for jeg kan have start vanskeligheder. Ingen massage direkte over ril det frække. Jeg sad på brikse kanten og efter lidt lækre kys bevægede hun sig længere ned og tog den i munden.

Blow er lige mig. Vi fortsatte på briksen med en 69 er og ja hun bliver hurtig våd.

Der skulle så ikke gå så lang tid så kunne jeg mærke at Min udløsning var på vej. Og hun fik lov til at fortsætte indtil jeg kom i hendes mund. Hold op det var godt. Der var kun gået 20 min. Og vi blev enige om at jeg så Kun skulle betale for 30 min. Og at jeg så snart kunne komme igen. God ide. Andre ville måske have holdt en fast i 60 min som var aftalt for at tjene de sidste penge.

Det her var kundeservice. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ginne skrev, for 20 timer siden:

Så skulle Anna også lige prøves

Er det samme Anna, som var her fra omkring jul til og til hen på foråret, relativt høj (tæt på 170), brede hofter, lidt silicone i de flotte bryster?

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 2 timer siden:

Er det samme Anna, som var her fra omkring jul til og til hen på foråret, relativt høj (tæt på 170), brede hofter, lidt silicone i de flotte bryster?

Hende jeg var sammen med var ikke 1.70

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Ginne skrev, 1 time siden:

Hende jeg var sammen med var ikke 1.70

Hende jeg tænker på var heller ikke 170 men et sted mellem 160 og de 170. Altså ganske højt for en thaipige. Nu har jeg ikke spor imod at pigen ikke er så høj. Hvor høj er hende du besøgte?

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 5 timer siden:

Er det samme Anna, som var her fra omkring jul til og til hen på foråret, relativt høj (tæt på 170), brede hofter, lidt silicone i de flotte bryster?

Nej. Det er en ny Anna. Den “gamle” Anna forventede ikke at vende tilbage til dk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 18 timer siden:

 

Hende jeg tænker på var heller ikke 170 men et sted mellem 160 og de 170. Altså ganske højt for en thaipige. Nu har jeg ikke spor imod at pigen ikke er så høj. Hvor høj er hende du besøgte?

165 og 170 skulle der stå.

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 44 minutter siden:

Ok. Hvor høj er ny Anna så?

Jeg har kun set hende siddende og liggende, men jeg vil skyde hende til at være godt 160. Helt sikkert lavere end “gamle” Anna. 
 

Jeg besøgte Tukta i torsdags og i den forbindelse hilste jeg igen på søde og høflige Anna. Jeg synes bestemt hun ligner en der er et besøg værd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Monaco skrev, for 5 timer siden:

Nøj hvor er jeg træt at Anna og tukta 

kom nu frisk energi nye piger come onnnnn !

 

Nøj hvor er det GODT VI alle IKKE er trætte af de 2 skønne piger (besøges igen i morgen, derefter er jeg træt) 

Mon de ikke er trætte af DIG og dit "Franske" ...!!! 

Sov godt - nu er jeg TRÆT 

69lover 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...