Hop til indhold

Esbjerg 21årig studine

Featured Replies

Skrevet

Må siges at være lidt af en studine. En MEGET erfaren 21 årig må man sige. Der lyder lidt spooky i mine ører. 

Skrevet

Jeg synes teksten virker bekendt, men annonceret i Nordjylland. Teksten er et sammensurium af "lokkemad" for en mand.

Jeg synes det ser mistænkeligt ud.

Skrevet

Hun var i Aalborg igår, og er ikke 21, hvis jeg skal bedømme hende ud fra de billeder hun sendte.

Skrevet

Jeg har været der i dag. Og nej Det med De 21 passer nok ikke.. alder betyder heller ikke så meget for mig så havde det bare været det eneste havde det nok givet en god anmeldelse...

Men... Hun siger hun tilbyder alt til de priser hun sender.. Jeg ville gerne se hende sprøjte, tage hende analt og komme i munden på hende... ingen sprøjt ingen anal men jeg måtte godt komme i munden på hende.. så 1000 kr. For 20 min sex, blowjob uden kondom og megafransk er jo ikke dyrt.. og inklusiv kys

Alligevel vil jeg ikke komme igen.. Hun giver ikke hvad vi aftalte og sex var sådan lidt påtaget fra hendes side.. falske støn osv.. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.