Hop til indhold
Guest Nannas Hjørne

Sødt opstød

Recommended Posts

Guest Nannas Hjørne

I dag har jeg fået blomster og vin og orgasmer. 

Jeg har et dejligt job ❤ 

Bare for at sprede lidt glæde. 

Er der mon andre som har en herlig dag, hvad enten det er som besøgende eller vært(inde), som vil sprede lidt glæde med mig?

P.S. Desværre ingen billeder af orgasmerne, dem må I tænke jer til. 

20200702_231719.jpg

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  har  igennem  de  sidste  12 dage  nydt  min  egen  liderlighed og  tilfredsstillelse på  daglig  basis.

Jeg  nyder mit  almindelige  arbejde,  hvor  jeg  dagligt  bliver  udfordret  med  mange  bolde  i  luften  på  samme tid og  travlhed. 

Overvejer at  købe en  buket til  weekenden hvor  jeg  er  mere  hjemme,  så  jeg  kan  nyde  blomsterne. 

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Jeg  har  igennem  de  sidste  11 dage  nydt  min  egen  liderlighed og  tilfredsstillelse på  daglig  basis.

Jeg  nyder mit  almindelige  arbejde,  hvor  jeg  dagligt  bliver  udfordret  med  mange  bolde  i  luften  på  samme tid og  travlhed. 

Overvejer at  købe en  buket til  weekenden hvor  jeg  er  mere  hjemme,  så  jeg  kan  nyde  blomsterne. 

Jeg synes du skal købe en buket og unde dig selv den forkælelse. Det lyder, som om den kunne være prikken over i'et, på hvad der lyder som en ret skøn tid.

Jeg rører aldrig ved mig selv, når jeg er på vagt (2-3 dage ad gangen) og jeg må indrømme, at selv med al den nydelse jobbet giver, glæder jeg mig til at toppe det af med en egen-leg i morgen aften, så der vil jeg slutte mig til dig - i hvert fald i ånden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Nannas Hjørne skrev, for 4 minutter siden:

Jeg synes du skal købe en buket og unde dig selv den forkælelse. Det lyder, som om den kunne være prikken over i'et, på hvad der lyder som en ret skøn tid.

Jeg rører aldrig ved mig selv, når jeg er på vagt (2-3 dage ad gangen) og jeg må indrømme, at selv med al den nydelse jobbet giver, glæder jeg mig til at toppe det af med en egen-leg i morgen aften, så der vil jeg slutte mig til dig - i hvert fald i ånden. 

Det  er  sjovt  hvor  forskellige  vi  er  indrettet.  Pt  uden  sex  på  12  dagen  og  jeg  nøjes  med  at  onanere  en  enkelt  gang  om  dagen,  når  jeg  dyrker  god  givende  sex  onanere  jeg  oftere. Både  op  til  en  aftale  (forventningsglæde) og  efter  med  tanken om  den  frække  oplevelse.

Mere  vil  have  mere...når det er  godt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Det  er  sjovt  hvor  forskellige  vi  er  indrettet.  Pt  uden  sex  på  12  dagen  og  jeg  nøjes  med  at  onanere  en  enkelt  gang  om  dagen,  når  jeg  dyrker  god  givende  sex  onanere  jeg  oftere. Både  op  til  en  aftale  (forventningsglæde) og  efter  med  tanken om  den  frække  oplevelse.

Mere  vil  have  mere...når det er  godt. 

Et af livets små undere, hvordan man er så forskellige. Jeg ville nok lege med mig selv mindst 3 gange om dagen i en liderlig periode med udelukkende mit eget selskab, men kun edge op til en aftale for netop at holde spændingen. Nogle gange endda med reb mellem benene, konstant pirret men aldrig forløst (mest på kommando). 

Men så længe vi er liderlige og glade er alt godt, uanset hvordan vi når til det punkt <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 31 minutter siden:

Jeg  har  igennem  de  sidste  12 dage  nydt  min  egen  liderlighed og  tilfredsstillelse på  daglig  basis.

@NemtøsJeg sender dig gerne en smuk buket til weekenden du skønne kvinde <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Captain skrev, for 18 timer siden:

@NemtøsJeg sender dig gerne en smuk buket til weekenden du skønne kvinde <3

Har  ikke  modtaget  en  buket  fra  dig,  men så  er  det  godt  jeg  selv  kan  købe  en.

God  weekend 

20200703_184155.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Rebellen skrev, for 15 minutter siden:

Smuk buket :)

Valgte  også  selv  blomsterne  <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rebellen
Nemtøs skrev, for 40 minutter siden:

Valgte  også  selv  blomsterne  <3

Du har en god smag for blomster :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 3.7.2020 at 18:47:

Har  ikke  modtaget  en  buket  fra  dig,  men så  er  det  godt  jeg  selv  kan  købe  en.

God  weekend 

20200703_184155.jpg

@Nemtøs Fik desværre forlagt sedlen med din adressen, men hvis du sender den igen kommer der en buket til næste weekend <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...