Guest Nannas Hjørne Skrevet 2. Juli, 2020 (edited) I dag har jeg fået blomster og vin og orgasmer. Jeg har et dejligt job ❤ Bare for at sprede lidt glæde. Er der mon andre som har en herlig dag, hvad enten det er som besøgende eller vært(inde), som vil sprede lidt glæde med mig? P.S. Desværre ingen billeder af orgasmerne, dem må I tænke jer til. Redigeret 2. Juli, 2020 af Nannas Hjørne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 2. Juli, 2020 (edited) Jeg har igennem de sidste 12 dage nydt min egen liderlighed og tilfredsstillelse på daglig basis. Jeg nyder mit almindelige arbejde, hvor jeg dagligt bliver udfordret med mange bolde i luften på samme tid og travlhed. Overvejer at købe en buket til weekenden hvor jeg er mere hjemme, så jeg kan nyde blomsterne. Redigeret 2. Juli, 2020 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 2. Juli, 2020 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: Jeg har igennem de sidste 11 dage nydt min egen liderlighed og tilfredsstillelse på daglig basis. Jeg nyder mit almindelige arbejde, hvor jeg dagligt bliver udfordret med mange bolde i luften på samme tid og travlhed. Overvejer at købe en buket til weekenden hvor jeg er mere hjemme, så jeg kan nyde blomsterne. Jeg synes du skal købe en buket og unde dig selv den forkælelse. Det lyder, som om den kunne være prikken over i'et, på hvad der lyder som en ret skøn tid. Jeg rører aldrig ved mig selv, når jeg er på vagt (2-3 dage ad gangen) og jeg må indrømme, at selv med al den nydelse jobbet giver, glæder jeg mig til at toppe det af med en egen-leg i morgen aften, så der vil jeg slutte mig til dig - i hvert fald i ånden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 2. Juli, 2020 Nannas Hjørne skrev, for 4 minutter siden: Jeg synes du skal købe en buket og unde dig selv den forkælelse. Det lyder, som om den kunne være prikken over i'et, på hvad der lyder som en ret skøn tid. Jeg rører aldrig ved mig selv, når jeg er på vagt (2-3 dage ad gangen) og jeg må indrømme, at selv med al den nydelse jobbet giver, glæder jeg mig til at toppe det af med en egen-leg i morgen aften, så der vil jeg slutte mig til dig - i hvert fald i ånden. Det er sjovt hvor forskellige vi er indrettet. Pt uden sex på 12 dagen og jeg nøjes med at onanere en enkelt gang om dagen, når jeg dyrker god givende sex onanere jeg oftere. Både op til en aftale (forventningsglæde) og efter med tanken om den frække oplevelse. Mere vil have mere...når det er godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 2. Juli, 2020 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: Det er sjovt hvor forskellige vi er indrettet. Pt uden sex på 12 dagen og jeg nøjes med at onanere en enkelt gang om dagen, når jeg dyrker god givende sex onanere jeg oftere. Både op til en aftale (forventningsglæde) og efter med tanken om den frække oplevelse. Mere vil have mere...når det er godt. Et af livets små undere, hvordan man er så forskellige. Jeg ville nok lege med mig selv mindst 3 gange om dagen i en liderlig periode med udelukkende mit eget selskab, men kun edge op til en aftale for netop at holde spændingen. Nogle gange endda med reb mellem benene, konstant pirret men aldrig forløst (mest på kommando). Men så længe vi er liderlige og glade er alt godt, uanset hvordan vi når til det punkt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Captain 576 Skrevet 2. Juli, 2020 Nemtøs skrev, for 31 minutter siden: Jeg har igennem de sidste 12 dage nydt min egen liderlighed og tilfredsstillelse på daglig basis. Jeg nyder mit almindelige arbejde, hvor jeg dagligt bliver udfordret med mange bolde i luften på samme tid og travlhed. Overvejer at købe en buket til weekenden hvor jeg er mere hjemme, så jeg kan nyde blomsterne. @NemtøsJeg sender dig gerne en smuk buket til weekenden du skønne kvinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 3. Juli, 2020 Captain skrev, for 18 timer siden: @NemtøsJeg sender dig gerne en smuk buket til weekenden du skønne kvinde Har ikke modtaget en buket fra dig, men så er det godt jeg selv kan købe en. God weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 3. Juli, 2020 Rebellen skrev, for 15 minutter siden: Smuk buket Valgte også selv blomsterne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rebellen Skrevet 3. Juli, 2020 Nemtøs skrev, for 40 minutter siden: Valgte også selv blomsterne Du har en god smag for blomster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1153 Skrevet 3. Juli, 2020 Og så er der nogen der klager over 12 dage... Værsgo, træd på mig - er der nogen som kan komme med 11? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Captain 576 Skrevet 5. Juli, 2020 Nemtøs skrev, den 3.7.2020 at 18:47: Har ikke modtaget en buket fra dig, men så er det godt jeg selv kan købe en. God weekend @Nemtøs Fik desværre forlagt sedlen med din adressen, men hvis du sender den igen kommer der en buket til næste weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg