Hop til indhold
kasper00102

Besøg hos Kate i Aalborg

Recommended Posts

Hej alle, jeg lod mig inspirere af anbefalingerne om Kate på denne torsdag formiddag. Dette vidunder måtte lige tjekkes ud.. Jeg fik lavet min aftale til kl 11 og drog mod nordens Paris. Stedet hun arbejder på er et lille hus ved et ret stort kryds, men tager man til højre i krydset -lige efter huset - kan man dreje en gang mere til højre efter ca 200 meter og finde vej ind på et ret stort parkeringsområde. Huset man kommer til er en lille 1 plans villa og 10 minutter før ankomst skriver man så hun er klar til at modtage. Da jeg kom indenfor tænkte jeg først at hun udseendesmæssigt overraskede positivt, jeg havde læst mig frem til at hun var lille og bred om hofterne, men det synes jeg nu ikke. Jeg fik et lille bad så jeg ikke lugtede for meget af gnu efter en god kørertur. Kate ventede på mig nede i kælderen hvor der var et fint rum med en dejlig stor seng. Her fik jeg et godt kig på hende. Der er et dejligt spil i hendes øjne, og noget boblende ved hendes personlighed, det gjorde det hele meget nemmere. Vi aftalte 30 minutter + fransk uden + kys for den nette sum af 700 bananer. 

Sex'en: Jeg stod i boksershorts ved siden af sengen, og hun satte sig på knæ på sengen og kyssede min brystkasse og pillede boksershortsene af mig. På trods af coronatiden legede vores tunger med hinanden mens hun masserede de nedre regioner. Det var enormt frækt kombineret med at hun er ret lækker samt er til stede i det. Hun lagde mig ned og tog mig i munden kombineret med at bruge hænderne og slikke kuglerne - alt sammen uden.. Hun fandt regnfrakken frem og gav mig en guddommelig ridetur, her kan man godt mærke at hun er ung for hold da ferie det var lækkert og stramt, så jeg måtte kaste hende af for at holde kanonen lidt i ro. Derefter lagde vi missionær, og tror da at hun må havde dyrket yoga, for benene røg ud til hver side .. ret imponerende. Derefter var det doggie og mens jeg lavede mit for ikke at eksplodere med det samme opfordrede hun mig til at klaske sig bagi (hvilket hun ikke skulle gøre 2 gange) mens hun legede med sig selv. Det er jo ikke til at vide, men det lød da grangiveligt som om at hun fik lidt ud af det. Til sidst måtte jeg kapitulere.. 

Pigen;

Kate synes jeg overrasker positivt, det skyldes nok både et ret hot udseende samt hendes måde at være på. Jeg havde ikke den der fornemmelse man ind i mellem kan have, hvor man fornemmer pigen bare vil have det overstået. Hun har nogle flotte og spændstige naturlige bryster. Ift billederne synes jeg klart det i den der blå bodystocking er mest troværdig. De 2 andre ved jeg ikke helt, men grim er hun i hvertfald ikke. Jeg havde bestemt en fornemmelse af at hun var i start 20'erne, så tror egentlig ikke der er så meget fusk der.

Da akten var færdig sludrede vi lidt, og som jeg forstod det er hun kun her en måned inden hun skal færdiggøre studier i Polen. Det lød også til at hun ikke lige havde forventet denne type beskæftigelse i DK, men så tog det i en kort periode. Man mærker også at hun ikke har det der maskinelle forhold til sit arbejde. Vi må absolut passe på hende. Det er sygt billigt og vanvittigt godt ift masse af andre GP.   

https://annoncelight.dk/showad/275925

Eftertanker:

Et højt hurra for Polen. Hendes roommate Sonia sov og som jeg forstod det er de veninder fra Polen, og hun fik hende hertil. Jeg vil tro at Kate er en mulighed i meget kort tid , eller indtil coronaen gør det muligt for hende at færdiggøre sine studier. Det er også fint at hun kommer væk fra miljøet hurtigt, når nu hun ikke selv helt har valgt det. 

 

God sommer

Kasper00102

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...