Hop til indhold
Gammel rotte

Pia København

Recommended Posts

storpikken skrev, for 23 minutter siden:

ja , jeg har været hos hende , hun er så smuk og sød:wub:

Kan du sige lidt mere. Passer billederne og er hun aktiv eller passiv? Hvor holder hun ca. til?  Underligt at hun slet ikke er anmeldt tidligere. på forhånd tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 47 minutter siden:

tror jeg. Fik du prøvet Cita

Nej desværre - der gik modne thaikvinder i den - jeg har besøgt nogle stykker og har haft mere eller mindre gode oplevelser den vej. Nu savner jeg snart at pleje omgang med en flot pik, så noget af julis budget går nok denne vej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CphGuy
Gammel rotte skrev, 1 time siden:

Kan du sige lidt mere. Passer billederne og er hun aktiv eller passiv? Hvor holder hun ca. til?  Underligt at hun slet ikke er anmeldt tidligere. på forhånd tak.

Billederne er LANGT fra virkeligheden! 

Som i - LANGT FRA 

Hun sagde så godt nok, at hun havde taget "lidt" på, men jeg vil vurdere det som minimum er dobbelt op, samt at "pigen" på billederne ikke er/har været den samme Som du møder på stedet. 

Desuden, er der nok også min 10 års forskel ( ved ikke om det så er i den periode, hun skulle have taget på, læs: spist gær - for hun var bestemt hævet godt siden da ) 

Min umiddelbare vurdering, fake billeder, og forstår ikke hvordan man tror man slipper afsted med SÅ misvisende billeder. 

Redigeret af CphGuy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 1 time siden:

Kan du sige lidt mere. Passer billederne og er hun aktiv eller passiv? Hvor holder hun ca. til?  Underligt at hun slet ikke er anmeldt tidligere. på forhånd tak.

ja hun ser ud som på foto , måske mere flot  , hun er så  dejlig . ja hun kunne godt få den op at stå  men den er ikke stor 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Old rat wrote 4 hours ago:

Hey. Does anyone know about her here, has she been here before ?? https://annoncelight.dk/showad/299096

She is Linda from Fredericia.

I am surprised that she changed her name. I do not agree with the comment above. She is the most feminine ladyboy I have seen. Very beautiful.

The negative sides of her are;

-She has extremely long hair. It bothers you.

-Her dick is very small and you can't suck it without a condom.

Otherwise, she is a petite. She has the best breasts.

 

https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=6803&lan=da

Redigeret af Jok7r

Del dette indlæg


Link til indlæg
CphGuy skrev, for 2 timer siden:

Min umiddelbare vurdering, fake billeder, og forstår ikke hvordan man tror man slipper afsted med SÅ misvisende billeder. 

Det er da fantastisk at der kan være så forskellige anmeldelser af samme pige, der må være en misforståelse et eller andet sted. Jeg mener at jeg faktisk har besøgt Linda i det gule hus i Rødovre, inden hun flyttede fast til Fredericia - måske tager jeg fejl?, men cphGuy har sin vurdering og øvrige en anden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CphGuy
1955 skrev, for 2 minutter siden:

Det er da fantastisk at der kan være så forskellige anmeldelser af samme pige, der må være en misforståelse et eller andet sted. Jeg mener at jeg faktisk har besøgt Linda i det gule hus i Rødovre, inden hun flyttede fast til Fredericia - måske tager jeg fejl?, men cphGuy har sin vurdering og øvrige en anden. 

Såå må jeg være blevet præsenteret for en ANDEN, end Pia

 

Jeg var i Søborg, på en adresse med 11.B i adressen, men ellers har hun været optaget, og så har de forsøgt at pådutte mig en anden? Hvis Pia, fra billederne er for Real, så var det bestemt ikke hende jeg mødte. 

Forvirret?!? 

 

Redigeret af CphGuy

Del dette indlæg


Link til indlæg
CphGuy skrev, 1 time siden:

Såå må jeg være blevet præsenteret for en ANDEN, end Pia

 

Jeg var i Søborg, på en adresse med 11.B i adressen, men ellers har hun været optaget, og så har de forsøgt at pådutte mig en anden? Hvis Pia, fra billederne er for Real, så var det bestemt ikke hende jeg mødte. 

Forvirret?!? 

 

ja for hende her er rigtigt flot og meget ung 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CphGuy
storpikken skrev, for 38 minutter siden:

ja for hende her er rigtigt flot og meget ung 

Er det på 1 sal, i en thai- klinik du mødte hende i Søborg?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 14 minutter siden:

Jeg troede jeg havde en aftale med hende i dag, men hun er ikke vendt tilbage med adressen, og nu er telefonen slået fra... 

jeg har hende på facebook og whatsapp 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har forsøgt at lave en aftale - i dag - gennem 2 timer. Får 10 SMS'er "When you need to come" - og jeg skriver om 30 min. for 4 gang. seneste gang skriver jeg kl. 14.30. Men så en ny besked: "When you need to come", jeg har sgu givet op.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CphGuy
6søgende skrev, den 3.7.2020 at 14:16:

Har forsøgt at lave en aftale - i dag - gennem 2 timer. Får 10 SMS'er "When you need to come" - og jeg skriver om 30 min. for 4 gang. seneste gang skriver jeg kl. 14.30. Men så en ny besked: "When you need to come", jeg har sgu givet op.

Samme oplevelse jeg har idag

Del dette indlæg


Link til indlæg
storpikken skrev, for 12 timer siden:

jeg er ven med hende

Ok. Kan du måske hjælpe med at knytte en kontakt til hende? Jeg vil meget gerne besøge hende, men får ikke svar på mine SMS's. Derfor jeg sourgte om whatsapp er et bedre medie, og om det er samme nummer. 

 

På forhånd tak for hjælpen. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lykkedes mig at besøge hende inden hun forsvandt igen fra Valby. Korte version af besøget var: Hun er helt vild flot og lækker! Lidt chuppey, men det gør ikke noget og alt er stramt. Jeg fik både aktiv og passiv, og vi nød begge dele. på grund af corona kysser jeg ikke, men for helvede hvor havde jeg lyst. Det er virkelig en feminin og gudesmuk TS. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...