Hop til indhold

Melany odense

Featured Replies

Skrevet
most wanted skrev, for 7 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/296262
nogen der har været på besøg og kan fortælle om billeder og virkelighed stemmer overens og hvordan oplevelsen var

Hvis det er hende man møder in real life - skal jeg da en tur mod vest :-) eller send en tur mod øst.. :-)

Skrevet
  • Author
1955 skrev, 1 time siden:

Hvis det er hende man møder in real life - skal jeg da en tur mod vest :-) eller send en tur mod øst.. :-)

Jeg er osse kørt ned og besøge hende hvis der er nogen der kan fortælle noget m hende

Skrevet
  • Author

Billeder viser i google at hun hedder izabella og er i paris, så det er ikk godt at vide hvem man møder

Skrevet

Jeg har forsøgt at kontakte det angivede nummer et par gange, dog uden svar. Så jeg antager, at det er en fake profil.

Skrevet
Jamescole11 skrev, for 9 timer siden:

I have tried to contact the specified number a few times, however, without answer. So I guess it's a fake profile.

And now we have fully different pictures.

• 2 weeks later...
Skrevet

Nu er lækkermåsen i Roskilde... stadig ingen testpiloter ? ser meget indbydende ud men starter ikke cyklen medmindre jeg er mere sikker på ægthed.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.