Hop til indhold

Oplevelser

Featured Replies

Skrevet

Hvor mange penge har I maksimalt brugt på en oplevelse med en GP og hvor meget ville I maksimalt give for en oplevelse? 

Skrevet

Jeg har for rigtig mange år siden, ja vel næsten 25 år siden, på en eneste nat på en club i Wien, fyret over 112.000 østrigske shilling af. Dengang stod en østrigsk shilling i 57-58 øre. Så regn selv. 
Om det var pengene værd? Næppe set med nutidens øjne og min nuværende erfaring. Skal siges, at vi var tre unge fyre, der hver i sær, lagde godt og vel 50K den nat i samme club. 

Skrevet
Æ´Synderjyde skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har for rigtig mange år siden, ja vel næsten 25 år siden, på en eneste nat på en club i Wien, fyret over 112.000 østrigske shilling af. Dengang stod en østrigsk shilling i 57-58 øre. Så regn selv. 
Om det var pengene værd? Næppe set med nutidens øjne og min nuværende erfaring. Skal siges, at vi var tre unge fyre, der hver i sær, lagde godt og vel 50K den nat i samme club. 

Sjovt eller ej, jeg (min daværende chef og jeg) har prøvet nøjagtigt det samme i Wien, min chef var blevet særdeles beruset og der var ikke nogle smalle steder i bredgade, hold da kæft en sindsyg aften. Jeg kan ikke huske hvad klubben hed, men forholdsvis lille, lyshårede piger, som jeg husker det skulle man ned af en trappe, lidt defus beskrivelse, jeg ved det, men jeg husker der blev fyret penge af, mange.

Skrevet
jenslillemandhansenv2 skrev, for 2 timer siden:

Sjovt eller ej, jeg (min daværende chef og jeg) har prøvet nøjagtigt det samme i Wien, min chef var blevet særdeles beruset og der var ikke nogle smalle steder i bredgade, hold da kæft en sindsyg aften. Jeg kan ikke huske hvad klubben hed, men forholdsvis lille, lyshårede piger, som jeg husker det skulle man ned af en trappe, lidt defus beskrivelse, jeg ved det, men jeg husker der blev fyret penge af, mange.

Vi var overhovedet ikke spritstive, men bestemt stive et andet sted, i hvert fald da vi ankom. 
Vi var bare tre unge smarte knejte, der alle havde adgang til alt for mange penge. De to øvrige født med en guldske i røven, jeg havde lige solgt knowhow til USA - Det som jeg i dag lever af, på alle andre markeder end USA som drives selvstændigt af nogle dygtige mennesker derovre. Så jeg havde bare afsindig mange penge og ville ikke stå tilbage for de to andre. Jeg omgås ikke længere de to andre. Tror de stadig kan finde på det samme i dag. Men det kunne jeg så helt sikkert ikke

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.