Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg ved at jeg har anmeldt denne engel før, men bliver altså nød til at gør det igen.

Jeg har ventet i laaaaang tid på at hun skulle kom forbi Esbjerg, men hun var så i Holsted istedet for. Så jeg skyndte mig at aftale en møde med hende.

Stedet i Holsted er ikke ligefrem diskret... men hørt at man også kan komme ind ad bagdøren. Værelset var pænt og rent. Man bliver altid modtaget af hende med et rigitg sødt smil og et kys. Hver gang man besøger hende, er ligesom at besøge sin første kæreste. Hun er så sød og kærlig at hun er lige til at spise. Og hendes miss er altid rent og sødt at slikke. :)  Hun modtage altid en med den varmeste smil. Hun har en slank og smuk krop med de flotteste brøster. Ikke de der silicone brøster.

Hun giver den altid 100%. Kærlig og ved bare lige hvad hun skal gøre for at du bliver i himmel.

Jeg vil ikke gå ind i detaljer hvilke servicer jeg har fået. Men har besøgt hende op til flere gange og har altid gået derfra med et smil på hjertet.

Helt klart den sødeste, bedste og dejligste GF jeg har mødt indtil videre.

Billederne passer https://annoncelight.dk/showad/278026
https://annoncelight.dk/profile/SexMel

Pas nu godt på hende!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jaaaa, hun er skøn at kneppe....specielt naturel, uden gummi i mund, fisse og røv har jeg gennemkneppet hende mange gange efterhånden...plejer at tage et par timer med hende.... Hun er en af mine faste frække tøser. Hun er virkelig med på den værste....ligesom de andre faste piger jeg ser:D

Redigeret af GIANT COCK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...