Hop til indhold
Dunkedyret

Yana trans på amager

Recommended Posts

jeg har tidligere set billederne af Yana på voksenlisten på amager og vidste ikke helt om hun var femini nok til min smag. Men dag pressede min pik sig særligt meget på og jeg tog chancen - man kan altid vende om i døren hvis det ikke lige passer på forestillingen.

Vi havde i telefonen aftalt en time til 1000 - yderst rimeligt.

Ved ankomst var jeg positivt overrasket, så ud til en god krop men desværre kun en lidt dårlig paryk men hvad fanden det gik nok.

Hun var ret hurtigt til at komme på knæ og tage staven i munden - og det foregik rigtig godt, ikke helt til bunden men næsten og god teknik. Så vendte hun sig om og den måde hun kunne rotere med røven på var bare fantastisk. Hun fik den såvel forfra som bagfra og særligt det sidste var pengene værd - der var kuglelejer i hendes hofter og med udsigten til den super lille og meget stramme røv var det næsten ikke til at holde en hel time.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har tidligere set billederne af Yana på voksenlisten på amager og vidste ikke helt om hun var femini nok til min smag. Men dag pressede min pik sig særligt meget på og jeg tog chancen - man kan altid vende om i døren hvis det ikke lige passer på forestillingen.

Vi havde i telefonen aftalt en time til 1000 - yderst rimeligt.

Ved ankomst var jeg positivt overrasket, så ud til en god krop men desværre kun en lidt dårlig paryk men hvad fanden det gik nok.

Hun var ret hurtigt til at komme på knæ og tage staven i munden - og det foregik rigtig godt, ikke helt til bunden men næsten og god teknik. Så vendte hun sig om og den måde hun kunne rotere med røven på var bare fantastisk. Hun fik den såvel forfra som bagfra og særligt det sidste var pengene værd - der var kuglelejer i hendes hofter og med udsigten til den super lille og meget stramme røv var det næsten ikke til at holde en hel time.

Lyder som en rigtig dejlig oplevelse. . Hvordan var brysterne.? Var der nogle gode stramme babser eller no go lige der.?

// mr. Boring guy

Del dette indlæg


Link til indlæg

det var et no go - eller rettere så havde hun en top på med noget jeg troede var bryster, men det var vist nogen silikone indlæg hun havde lagt ind så det så ud og føltes lidt som bryster, men altså ikke the real thing.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...