J@n38 84 Skrevet 1. Juli, 2020 Er der nogen der er kommet igennem til hende her? https://annoncelight.dk/showad/299395 Jeg har forsøgt, men får fat på en telefonsvarer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mthom 145 Skrevet 1. Juli, 2020 skrev til hende igår ang billede, og hun skrev tilbage at de kommer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bad Motherfucker 65 Skrevet 1. Juli, 2020 Du skal bare skrive til hende, jeg besøgte hende i går Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
J@n38 84 Skrevet 1. Juli, 2020 Jeg har lige sendt en sms til hende. Så må jeg se om hun svarer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oros 496 Skrevet 3. Juli, 2020 Bad Motherfucker skrev, den 1.7.2020 at 18:14: Du skal bare skrive til hende, jeg besøgte hende i går Vil du fortælle lidt: alder, højde og drøjde, menuen osv.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest jdn Skrevet 3. Juli, 2020 Hun svarer ikke på HEMLIGE NUMMERE OG TALETIDSKORT, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
J@n38 84 Skrevet 3. Juli, 2020 jdn skrev, for 2 timer siden: Hun svarer ikke på HEMLIGE NUMMERE OG TALETIDSKORT, Jeg har ingen af delene. Men får ikke noget svar, når jeg skriver til hende. Lidt mystisk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bad Motherfucker 65 Skrevet 3. Juli, 2020 Hun hed Lærke 70 før, så prøv at søg på det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg