Hop til indhold
Trust-me

Sabrina Nørresundby

Recommended Posts

Guest WhoKnowsWhat

Hvis hun skal være "definitivt" stoppet skal hun jo - desværre - være død. Så, nej, jeg ved ikke om pigen er død.

Redigeret af WhoKnowsWhat

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat
klinikfuckers skrev, for 17 minutter siden:

Langholt? 

Lille flække - ligger nordøst for Aalborg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
WhoKnowsWhat skrev, for 49 minutter siden:

Hvis hun skal være "definitivt" stoppet skal hun jo - desværre - være død. Så, nej, jeg ved ikke om pigen er død.

Kan man ikke være definitivt stoppet i denne branche uden at være død, eller forsøger du bare at være sjov, det er du NOT.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest next
WhoKnowsWhat skrev, 1 time siden:

Hvis hun skal være "definitivt" stoppet skal hun jo - desværre - være død. Så, nej, jeg ved ikke om pigen er død.

Nekrofili gør din påstand tvivlsom. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat
Trust-me skrev, for 22 minutter siden:

Kan man ikke være definitivt stoppet i denne branche uden at være død, eller forsøger du bare at være sjov, det er du NOT.

Man hører jo tit, at "de" er stoppet, og så vender "de" tilbage. Ta' bare boksning f.eks.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat
next skrev, for 26 minutter siden:

Nekrofili gør din påstand tvivlsom. 

Hehe... Du har ret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020
WhoKnowsWhat skrev, for 3 timer siden:

Hvis hun skal være "definitivt" stoppet skal hun jo - desværre - være død. Så, nej, jeg ved ikke om pigen er død.

hvorfor skal døden bringes ind her

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest babylon5

Ja det er ærgerligt at hun er stoppet, men hun har forsøgt at stoppe flere gange så det måtte jo nok ske på et tidspunkt – savner hende osse :mellow: – håber det bedste for hende

Redigeret af babylon5
tyrkfejl igen og igen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Token
Konsulen skrev, 1 time siden:

Ja, jeg savner hende også. Faldt over denne annonce https://annoncelight.dk/showad/298343 idag. 

Er det bare mig, der ser syner eller er det? 

Kære Konsul. Du er simpelthen dagens helt i skysovs:) - du ser absolut ikke syner: Det er vores allesammens Sabrina der endnu engang har taget navneforandring!! 

Der burde laves en indsamling, der kunne give den kære Konsul et godt og grundigt knald på den skønne Sabrina, - eller Chokotøsen som hun hedder nu:) for hans geniale detektivarbejde, der bragte Sabrina frem i dette forum.

Jeg skal snart forbi hende og ønske hende velkommen tilbage:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der så egentlig nogen af jer kendere der kom i kontakt (evt. krops-) med den skønne ckokoladepige?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke lige her fornyelig, men ellers har jeg dæleme været det mange gange ;-)  altså i krops kontakt, men som sagt ikke her den sidste tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beklager drenge men det er ikke Sabrina. 

Jeg besøgte Choko Tøsen midt på ugen, i Midtjylland og kan bekræfte at det ikk er Sabrina da jeg har besøgt hende flere gange, når jeg arbejder i det nordjyske. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
HammerThor skrev, for 1 time siden:

Beklager drenge men det er ikke Sabrina. 

Jeg besøgte Choko Tøsen midt på ugen, i Midtjylland og kan bekræfte at det ikk er Sabrina da jeg har besøgt hende flere gange, når jeg arbejder i det nordjyske. 

Underligt meget underligt, det ligner hende præcis på billederne, hendes annonce tekst minder vildt om hende, det eneste der ikke passer som før er priserne er steget en del, men skal da også love for hun kommer omkring, idag er Kbh igår Støvring og derfør midtjylland :-) Og et billede er fjernet som jeg kunne kende :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har også besøgt choko tøsen I Støvring og det er bestemt ikke Sabrina!:-(
choko tøsen kan Ligner hende man dvs drenge må jeg også skrive som hammerThor det er ikke vores lækker Sabrina Fra Nørresundby :-(
 jeg savner også Sabrina og Troede også det var hende!

man choko tøsen er li så lækker som vores Allesamme Sabrina, Man Dvs ikke så sød Og kærlig og varme som Sabrina kunne man mærke:-(
Choko tøsen er okay og er en lækker tøs man Langtfra at være Sabrina..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sød mads9000 skrev, for 4 timer siden:

jeg har også besøgt choko tøsen I Støvring og det er bestemt ikke Sabrina!:-(
choko tøsen kan Ligner hende man dvs drenge må jeg også skrive som hammerThor det er ikke vores lækker Sabrina Fra Nørresundby :-(
 jeg savner også Sabrina og Troede også det var hende!

man choko tøsen er li så lækker som vores Allesamme Sabrina, Man Dvs ikke så sød Og kærlig og varme som Sabrina kunne man mærke:-(
Choko tøsen er okay og er en lækker tøs man Langtfra at være Sabrina..

Okay så, nå så må jeg forbi en tur selv ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...