Hop til indhold
Nickhej

Elisa. ⚠️Gammeldags knald ❤️Naturlig behåret mis. Aalborg 9000

Recommended Posts

Nickhej skrev, for 58 minutter siden:

Nogle der har være forbi hende her. Tænker på at smutte en tur forbi hvis der er nogle som kan sige noget positivt om hende.

https://annoncelight.dk/showad/297954

Skrev til hende i går. Hun skrev venligt, men bestemt, at sms er uønskede. Kun opkald! ;-) Det er så ok med mig, da jeg skal på de kanter et par dage omkring weekenden. Tror hun kan blive et interessant bekendtskab, men kan selvsagt ikke vide det. Men hendes krop er sgu flot! :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970
doctor who skrev, for 8 timer siden:

Skrev til hende i går. Hun skrev venligt, men bestemt, at sms er uønskede. Kun opkald! ;-) Det er så ok med mig, da jeg skal på de kanter et par dage omkring weekenden. Tror hun kan blive et interessant bekendtskab, men kan selvsagt ikke vide det. Men hendes krop er sgu flot! :-) 

@doctor who. Tror ikke du skal regne med det er hende på billederne du møder, og slet slet ikke hvis hun er dansk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Svpe1970 skrev, for 2 timer siden:

@doctor who. Tror ikke du skal regne med det er hende på billederne du møder, og slet slet ikke hvis hun er dansk.

Hm, det ved jeg ikke. Hun svarede jo på dansk, men fup med billeder oplever vi jo desværre alt for ofte. ;-( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970
doctor who skrev, for 45 minutter siden:

Hm, det ved jeg ikke. Hun svarede jo på dansk, men fup med billeder oplever vi jo desværre alt for ofte. ;-( 

@doctor whoMeget usædvanlig med ansigtsbilleder af danske piger, så tror ikke de er ægte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Svpe1970 skrev, den 1.7.2020 at 11:00:

@doctor whoMeget usædvanlig med ansigtsbilleder af danske piger, så tror ikke de er ægte.

Har været forbi hende i Aalborg (Vejgaard) for nylig. Hun er en del ældre end det billederne viser, jeg vil skyde på hun er 55, og så er jeg flink. 
Hun taler tysk og lidt dansk, har en okay krop i forhold til de 55+. Blowjob er super, det er noget hun har prøvet en del gange før, måske for mange gange. 
Bevæger vi os længere ned så vil jeg også sige at den er godt slidt. Der var ikke brug for glidemiddel af nogen art. Kan måske være at min fyr er lille, eller at hun har en slidt stor F. 

 

Jeg kommer helt sikkert ikke til at besøge hende igen. 
 

Nyd sommeren derude 

Hilsner Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...