Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Nogen der har set hende, hun havde tatovertinger ned af det ene ben (det venstre tror jeg).

Og har holdt til på flere thai-steder i københavn.

Har ikke set hende i nogle år.....

På forhånd tak for hjælpen. ;)

/Dentynde

Skrevet

Der var en "On" på 505 indtil for ca. 3-4 måneder siden, men hun er i Sverige og har startet klinik så vidt jeg ved. Hun var et lille lækkert nips og er savnet herfra!

Skrevet

Yes - havde også fornøjelsen af hende på 505. Lækker steg!

Der var vist noget med at hende og et par stykker mere fra 505 startede på Hvidovrevej for et halvt års tid siden.

Skrevet

Yes - havde også fornøjelsen af hende på 505. Lækker steg!

Der var vist noget med at hende og et par stykker mere fra 505 startede på Hvidovrevej for et halvt års tid siden.

Var det ikke det, der hedder Tamsabai i dag? I så fald er hun ikke der mere i følge annoncerne.
Skrevet

Var det ikke det, der hedder Tamsabai i dag? I så fald er hun ikke der mere.

Fik blot at vide "Hvidovrevej" af Ann fra 505, så jeg tror, det var Tamsabai. Det var i hvert fald ikke Siam Lotus på nr. 90.

Hvis hun har startet egen shop, så kunne det være rart at vide, om det er i Sverige eller DK ;)

Skrevet

505 Aon stoppede af private årsager, det er det jeg har fået at vide.

Tingene kan hurtigt skifte, så om hun er et andet sted er nu ved jeg ikke, men jeg tvivler, netop af de private årsager, som ville være de samme om hun var på 505 eller et andet sted.

PS. hun ville vride jeres kugler 14 gange rundt hvis hun vidste at i skriver ON som i, ON / OFF :shock:

Skrevet

Hun var på Hvidovrevej 233 (Tamsabai) et kort stykke tid.

(Der ligger i øvrigt 4 thai steder på Hvidovrevej).

-OD

Skrevet

Ved godt at hun var på Hvidovrevej, et stykke tid.

Man kan måske sige at det pigerne prøver at skjule af private årsager, afslører vi her på EG uden at pigerne ved det, så den gik jo ikke så længe :(

Men det er måske et emne til "Generel debat" jeg tror vi har haft det lidt oppe at vende en gang.

Gently.

Skrevet

Ved godt at hun var på Hvidovrevej, et stykke tid.

Man kan måske sige at det pigerne prøver at skjule af private årsager, afslører vi her på EG uden at pigerne ved det, så den gik jo ikke så længe :(

Men det er måske et emne til "Generel debat" jeg tror vi har haft det lidt oppe at vende en gang.

Gently.

Kan se der nævnes en "Onn" på Sølvgade - er det hende.... Måske nogen ved. Ellers må man selv tage på inspektion :-)

• 1 month later...
Skrevet

Jeg har været så heldig for 1 - 1½ måneds tid siden (mit første DK-thai besøg) at møde ONN. Jeg mødte hende på sølvgade. Det var bare rigtig godt (hvis man kan leve med ikke at kunne få javertussen helt i bund). Hun er smuk og har dejlige babser.

Hun sagde at hun kun kom om mandagen... men hun er der ikke mere, og pigerne ved ikke hvornår hun kommer...

Hvis nogle finder ONN, så må de meget gerne give lyd. Hun er helt sikkert et besøg værd.

Skrevet

Jeg har været så heldig for 1 - 1½ måneds tid siden (mit første DK-thai besøg) at møde ONN. Jeg mødte hende på sølvgade. Det var bare rigtig godt (hvis man kan leve med ikke at kunne få javertussen helt i bund). Hun er smuk og har dejlige babser.

Hun sagde at hun kun kom om mandagen... men hun er der ikke mere, og pigerne ved ikke hvornår hun kommer...

Hvis nogle finder ONN, så må de meget gerne give lyd. Hun er helt sikkert et besøg værd.

Jeg tvivler du har fat i den samme Aon/Onn som de andre mener. Hende fra 505 og Tamsabai havde silicone bryster og en tatovering hen over brystet. Jeg tror ikke det er hende fra sølvgade.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.