Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/295801

For et stykke tid siden besøgte jeg Liza eller det troede jeg ville i Thisted. Jeg skrev en sms og hun svarede at jeg kunne kigge forbi - bestilte 1 time FP. Stedet er en privat lejlighed i et område med boligblokke.

Jeg bliver modtaget i døren af Liza (de 2 slørede billeder i annoncen) ordner den aftalte betaling og bliver vist ind på et værelse med høj briks. Jeg klæder mig af og lægger mig og ind kommer en helt anden dame. Jeg siger, det var Liza jeg skulle møde og hun kommer ind og undskylder, men at hun har den tid på måneden. Jeg mener  at det burde hun have informeret mig om da jeg skrev og er klar til at gå igen. Hun lover special pris næste gang og at jeg nok skal få en god behandling. Det blev slet ikke nogen god oplevelse - den anden var en lille, lidt kraftig kvinde, som slet ikke sagde mig noget. Nå, jeg tænkte - du tager massagen og smutter igen. Den lille arbejdede virkelig ihærdigt og fik også strejfet bollerne så tilpas mange gange at resultatet ikke udeblev. Tog et HJ som afslutning og skyndte mig, efter at have fået forsikring om fremtidig rabat, ud af døren.

Hvis i vil besøge Liza, så vær opmærksomme på dette - tænker det er en strategi, hun tidligere har anvendt. Og jeg har ikke været der igen for at “udnytte rabatten”.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Igen lader man sig narre :(

stå nu fast, man går sg heller ikke til købmanden for at hente en flok pilsnere, og kommer hjem med 2 ltr. mælk bare fordi  købmanden har en masse dårlige undskyldninger.

drej om på hælen og farvel .... det er det eneste rigtige.

Redigeret af La Capra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestjyde skrev, for 11 timer siden:

Hvilken del af byen befinder hun sig i ?

Ikke så langt fra sygehuset i nordlig retning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...