Hop til indhold

Hot Sofia new in Herning

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/296321

Efter gennem en længere periode udelukkende at have besøgt thai piger lod jeg mig lokke af billederne på denne profil. På trods af flere gange at være gået fra døren hos mørke piger, fordi billederne i 4 -5 gange ud af 5 er fake, prøvede jeg altså lykken igen (den liderlighed!). Nå, men det viste sig også denne gang, at billederne ikke svarer til virkeligheden, hvilket jeg bemærkede for Sofia, og istedet for det sædvanlig “fuck you” håndterede hun det faktisk på en så charmerende og vittig måde, at jeg istedet for at gå - gik med ind.... Hun er en noget mere mørk cubaner og kiloene er ikke fordelt helt så flot latina agtigt som på billederne, men hun var sød og snakkende, så vi fik ordnet det pengemæssige og gik igang. Jeg startede med at undersøge og massere hende over det hele, hvilket lod til at behage hende. Således opmuntret fik jeg hende lagt, så hun liggende på ryggen havde hovedet ud over sengekanten og inden jeg vidste af det, trak hun mig ind mod sig og tog pikken i munden. Jeg kunne således stille og roligt kneppe hendes mund samtidig med at jeg kunne bearbejde hendes bryster og fisse. Det rykkede allerede hårdt i pikken, men inden jeg kom satte hun sig op og bad mig lægge mig på ryggen. Hun satte dutten på og tog en lang ridetur hvor jeg nød at kæle for hendes bryster og kigge på den dejlige kontrast imellem blegfed dansk og dejlig mørk cubansk hud:-) En stor del af min fascination af latina pigerne er timeglas figuren med en solid røv, så derfor måtte jeg op på knæ og tog hende i et hidsigt tempo bagfra - det kunne hun li’! Efter et stykke tid lagde jeg mig på ryggen og hun gav mig en olieret hånd og lejlighedsvise blow som endte med at jeg kom ud over hendes hånd og på hendes kind. Alt i alt en ganske positiv oplevelse der dog ikke levede op til den visuelle forestilling jeg havde fået opbygget inden. Efter 55 min. stod jeg således ude i solen igen og følte mig ganske godt tilpas.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.