Hop til indhold
Randy

Lunatika - massiv tidsspild

Recommended Posts

Hejsa, 

Jeg prøvede at få lavet en aftale med https://annoncelight.dk/showad/299123 - Lunatika

Efter jeg har skrevet og spurgt om pris og adresse, så regner hun tekst beskeder ned på min mobil i timevis med spørgsmål som "who are you?" og "what do you want".
Hun ringer også gentagende gange, men forstår ikke et ord af det man siger. 

Jeg prøver at sige farvel flere gange, men da hun så begynder at skrive italiensk så prøver jeg google translate. 
Det virker åbenbart, og jeg tænker "hva pokker", nå man nu har brugt en masse tid; hvorfor så ikke se om man kan lave en aftale. 
Men nej, hun siger hun skal tilbage til Italien.. Dagen efter skriver hun at hun ikke skal, og vi kan lave en aftale aligevel... ok. 

Vi aftaler tid og hun sender adressen. Jeg ankommer på adressen, men hun ringer og siger jeg skal vente "one minute baby".
Jeg venter i 25min, hvorefter hun siger jeg ikke er ved døren... Så skriver hun en ny adresse som slet ikke findes... Og efter det skriver hun "sorry baby, I am busy now". 

Så, sidste gang jeg giver en chance til en pige på denne måde, og jeg forslår at holde sig langt væk hvis man ikke vil have sin tid spildt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970
Randy skrev, for 2 timer siden:

Hejsa, 

Jeg prøvede at få lavet en aftale med https://annoncelight.dk/showad/299123 - Lunatika

Efter jeg har skrevet og spurgt om pris og adresse, så regner hun tekst beskeder ned på min mobil i timevis med spørgsmål som "who are you?" og "what do you want".
Hun ringer også gentagende gange, men forstår ikke et ord af det man siger. 

Jeg prøver at sige farvel flere gange, men da hun så begynder at skrive italiensk så prøver jeg google translate. 
Det virker åbenbart, og jeg tænker "hva pokker", nå man nu har brugt en masse tid; hvorfor så ikke se om man kan lave en aftale. 
Men nej, hun siger hun skal tilbage til Italien.. Dagen efter skriver hun at hun ikke skal, og vi kan lave en aftale aligevel... ok. 

Vi aftaler tid og hun sender adressen. Jeg ankommer på adressen, men hun ringer og siger jeg skal vente "one minute baby".
Jeg venter i 25min, hvorefter hun siger jeg ikke er ved døren... Så skriver hun en ny adresse som slet ikke findes... Og efter det skriver hun "sorry baby, I am busy now". 

Så, sidste gang jeg giver en chance til en pige på denne måde, og jeg forslår at holde sig langt væk hvis man ikke vil have sin tid spildt. 

@Randy Ja det er ikke altid let at kommunikere med de udenlandske piger. Dog lader det til at det er hende selv der svarer og ikke en eller anden bagmand. Men træls alligevel. Et godt råd jeg altid har fulgt. Hvis en aftale ikke kan laves telefonisk eller via SMS på dansk eller engelske er det et no-go for mig. Gad heller ikke dem der bar e skriver hey baby what time you come og den slags. Holder mig 99,9% til danske piger, og en gang imellem en thai der kan dansk eller engelsk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

Jeg havde fornøjelsen af hende i en time I weekenden.

Synes der var fin kommunikation osv.

Stor indlevelse fra hendes side gennem hele oplevelsen.

Kyssede flittigt og med på diverse stillinger.

Stedet : Okay diskret, med masser af p-muligheder.

Jeg synes bestemt hun var et besøg værd...

Slut.

 

Men nu må jeg se , jeg har en aftale med hende i morgen , håber Longguy er tættest på det rigtige....

 

VH 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter besøg hos Lunatika kan jeg absolut ikke tilslutte mig Randys beskrivelse , havde en god oplevelse med aftale og alt det efterfølgende.

Laver en  anmeldelse andet sted på forum. 

 

God dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 9 timer siden:

Efter besøg hos Lunatika kan jeg absolut ikke tilslutte mig Randys beskrivelse , havde en god oplevelse med aftale og alt det efterfølgende.

Laver en  anmeldelse andet sted på forum. 

 

God dag.

Måske flere piger på nummeret, for det var min næst værste oplevelse. Så måske du har været heldig. Jeg er altid høflig og tålmodig, og syntes ikke det var sjovt at spilde så meget tid på en useriøs pige; men glad på dine vegne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...