lars1973 259 Skrevet 18. April, 2013 Hej Havde for nogle år siden en fantastisk oplevelse hos Gitte, som arbejdede hos Massagelene i Glostrup (nu lukket). ½ times dyb og dejlig massage med berøring alle de rigtige stedet. Afslutning var langsom og med en enkelt af hendes fingre oppe i min røv. Aldrig har jeg været så svævende og aldrig har jeg sprøjtet så langt da jeg kom. Nogen ved om Gitte arbejder stadigvæk og hvor? eller hvor man kan få en lignende oplevelse På forhånd tak Lars Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
olemadsen 87 Skrevet 18. April, 2013 Jeg traf aldrig Gitte, men ville gerne. Lene stoppede også, men kan hun besøges noget sted i Danmark. 2 dejlige damer, og kunne man være heldig at træffe bare en af dem. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gylsboda 1 Skrevet 18. April, 2013 Lene som var i Glostrup i en kælder, flyttede til Korinth på Sydfyn, hvorhun fortsatte dog i mindre målestok. Afslutninger kun til de kendte. Jeg fandt hende tilfældigt igen for nogle år siden ved at google hende. Hun holder foredrag læste jeg, men har tabt forbindelsen med hende. Held og lykke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg