Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

hvad kan du ellers fortælle da det er en kortfattet anmeldelse hvis du tjekker andre anmeldelser ud er der mer kød på 

Skrevet

Der er “nogle” der vil syntes det er interessant om hende blow er øko og hvordan det var og om du prøvede “kissing” og om det var vådt og med tungen 

Skrevet
  • Author
Vildsvinet skrev, den 30.6.2020 at 14:42:

Der er “nogle” der vil syntes det er interessant om hende blow er øko og hvordan det var og om du prøvede “kissing” og om det var vådt og med tungen 

Yes uden kondom, og jeg kyssede hende ikke. 

Skrevet
  • Author
Th3M3lt skrev, den 30.6.2020 at 14:45:

Hvor i Herlev var det ca? Syd/nord?

2 min fra McDonald’s 

• 3 weeks later...
Skrevet

Nogen der ved om hun har silikone bryster? 

Hun har vist en del silikone i læberne men så bliver hendes blow måske også bedre 

Redigeret af ButterflyMan
Korrektur

Skrevet

Naturlige bryster. Hendes blæs er dejlig saftigt og hendes kunden i det hele taget virkelig imponerende og himmelsk. Stor anbefaling herfra hvis man er til sprød studine, ægte liderlig og stram kusse 

Skrevet
RicardoEverhardo skrev, for 49 minutter siden:

Naturlige bryster. Hendes blæs er dejlig saftigt og hendes kunden i det hele taget virkelig imponerende og himmelsk. Stor anbefaling herfra hvis man er til sprød studine, ægte liderlig og stram kusse 

Det er først en kusse hvis hun har født... ellers er det en fisse..:D
Hvis de bryster ikke er silikone så har hun umuligt født...

Skrevet

Kubrick skrev, for 19 timer siden:

Det er først en kusse hvis hun har født... ellers er det en fisse..:D
Hvis de bryster ikke er silikone så har hun umuligt født...

Og med de vise ord i mente vil jeg forsøge at booke en times sexual undervisning med den unge studine

• 2 weeks later...
Skrevet

Så fik jeg også besøgt Diana.  Smuk og sød petit pige med flotte naturlige bryster . Hendes blow er ikke i topklasse men ellers en Ok oplevelse.

/Butterflyman 

Skrevet

Kan også anbefale hende.

Hun er ret ny i faget og virker til at være ret vild med sex. Var i hvert fald ret indlevende og aktiv.

Og så er hun ret stram.

Påstod hun kom flere gange men jeg tvivler ;)

Skrevet

Stor anbefaling herfra. Super sød pige. Ku godt gentage! 

Godt hun har skiftet Herlev ud med Amager. 

Skrevet
Khabib skrev, den 3.8.2020 at 23:59:

Kan også anbefale hende.

Hun er ret ny i faget og virker til at være ret vild med sex. Var i hvert fald ret indlevende og aktiv.

Og så er hun ret stram.

Påstod hun kom flere gange men jeg tvivler ;)

Det skal man aldrig tvivle på. Kun si at man kan gi hende flere orgasmer for free :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.