dukethenuke 14 Skrevet 30. Juni, 2020 (edited) Hvis man skal vælge en såkaldt milf, hvem skulle man vælge fra disse to, som kan besøges torsdag på Mon Cherie? https://annoncelight.dk/showad/274018 https://annoncelight.dk/showad/25729 Pro/cons. Tak Redigeret 30. Juni, 2020 af dukethenuke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fiskermanden 148 Skrevet 30. Juni, 2020 Det er ligemeget. Det er 2 pragtfulde piger - held og lykke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dukethenuke 14 Skrevet 30. Juni, 2020 Hvem ser bedre ud, udseendemæssigt? Hvem er slankere, smukkere? Hvem er mere "åben" ift sex? Ikke for at være arrogant, men det behøver ikke være så svært. Mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
leo kbh 667 Skrevet 30. Juni, 2020 dukethenuke skrev, 1 time siden: hvem skulle man vælge fra disse to, Det er 2 dejlige piger du har fundet frem til der, jeg har prøvet den ene, nemlig @Caroline.hot.honey, hende går du helt sikkert ikke galt i byen med. Den beskrivelse hun har i sin annonce, lever hun fuld og helt op til. Og så er hun er både Sød, Dejlig, Flot & Lækker Men den anden kunne jeg nu også godt falde for 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hotshot 203 Skrevet 30. Juni, 2020 Jeg anbefaler Caroline, hun knepper dig midt over 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dukethenuke 14 Skrevet 3. Juli, 2020 Nogen som har besøgt dem begge to? Umiddelbart ser Malua lidt mere classy ud end Caroline. Caroline er dog højere end Malua. Svært at vælge... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Magnum 0 Skrevet 14. Juli, 2020 Caroline er slankere, og malua har større bryster. Caroline er lidt vildere. De er begge flotte piger, så det kommer an på, hvad du har lyst til pågældende dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
heeejmor 96 Skrevet 17. Juli, 2020 jeg har besøgt begge piger for nyligt. som sagt er malua's bryster noget større og også hendes røv. super fræk kvinde, som er meget snaksaglig. dog følte jeg det var meget "rushed" og hun gerne ville have det overstået, og ikke den store indlevelse. Caroline er en lille smule højere, og mere fit og en virkelig smuk kvinde af sin lidt ældre alder end malua, og der svingede vores kemi bedre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Gamle Greve 230 Skrevet 30. Juli, 2020 Malua har jeg ikke besøgt ( endnu ). Men Caroline har jeg haft nogle virkelig fantastiske oplevelser med. Hun har altid været nysgerrig når jeg har set hende og leveret superfrække oplevelser og nærvær. Kan absolut give hende top anbefaling. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedensted 289 Skrevet 30. Juli, 2020 Jeg har besøgt Malua flere gange. Første gang var bestemt frækt, pirrende og godt. Anden gang var præget af “det her er et job” og jeg havde slet ikke samme oplevelse med hende. Jeg er kommet frem til at spændende og forventningens glæde er helt anderledes ved første besøg, man ved ikke helt hvad man forventer og man er super tændt pga alle de tanker / fantasier man har i hovedet. vil stadigt gerne anbefale Malua. Meeen jeg tror nu at jeg snart skal forbi hende Caroline Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dukethenuke 14 Skrevet 31. Juli, 2020 Ud fra det, I skriver, kan jeg forstå, at Malua ikke er så slank, som billederne viser og kan måske være lidt humørsvingende, mens Caroline er en slags MissCougarVærsthus med god service og ret kinky. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg