Hop til indhold

Olimpia

Featured Replies

Skrevet

Olimpia

De af jer der har været forbi hende her, kan i ikke fortælle lidt om hendes udseende? Er hun feminin? Har hun bryster? Personlighed?

Hun har en del billeder, som alle ligner hende, men jeg synes godt nok hun ser anderledes ud i de forskellige billeder

Skrevet
Dave skrev, for 10 timer siden:

Olimpia

De af jer der har været forbi hende her, kan i ikke fortælle lidt om hendes udseende? Er hun feminin? Har hun bryster? Personlighed?

Hun har en del billeder, som alle ligner hende, men jeg synes godt nok hun ser anderledes ud i de forskellige billeder

Hu har lagt flere nye og kan jeg se virkelig gode billeder op. Tidligere slog sig op på dominans, mener også hun er anmeldt som domIna. Nu ser hun bestemt tiltalende og udfordrende ud.

Skrevet

Hun er sød, men ingen bryster (fake silicone pads i hendes bh). Men kun aktiv

Skrevet
visitor1 skrev, for 3 timer siden:

Hun er sød, men ingen bryster (fake silicone pads i hendes bh). Men kun aktiv

Hmm i hendes annonce står der aktiv og passiv mere end en gang. Så altså falsk markedsføring? 

• 4 months later...
Skrevet

Andre der har været hos hende sidenhen og kan give noget tilbagemelding? :)

På forhånd tak

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.