Hop til indhold
sebbe

Aalborg C

Recommended Posts

sebbe skrev, for 32 minutter siden:

Hej

Hvad finder man tæt/gå afstand fra banegården i Aalborg.

 

Smid gerne et link.

Er kommet der en del. De fleste finder du i nærheden af Vejgård eller i den lidt østlige del af centrum. Så er der ofte nogle få stykker i Ålborg Vestby og så er der ofte en del i Nørresundby tæt ved Limfjordssbroen. Så du må ind og søge, finde een du har lyst til og så spørge hvor. Ofte stopper der en bus i nærheden. Ellers?? Tag en taxa, når du alligevel har tæmkt dig at smide godt tusinde kroner i den retning. Så kan en "hund" eller to vel ikke gøre den store forskel!? Sådan ser jeg i hvert fald på det, når jeg kommer til en fremmed by for at besøge en GP ;-) 

En eller deromkring hundrede oven i, bringer os nok ikke til tiggerstaven. Og hvis det gør, så er det nok alligevel klogest at blive hjemme! ;-) 

Redigeret af doctor who

Del dette indlæg


Link til indlæg
sebbe skrev, for 3 timer siden:

Hej

Hvad finder man tæt/gå afstand fra banegården i Aalborg.

Smid gerne et link.

Normalt er der en del piger i tæt gåafstand fra Aalborg City banegård. Lige nu, bl.a. (tjek selv links på på AL):

Jeg besøgte Anna ("Sweet lolitagirl") et Peter Schmeichel udkast derfra for nogle uger siden, hun er muligvis et andet sted pt. 

Sweet Sophie, netop tilbage i Aalborg. (5-6 minutters gang)
Roxy

Marianna / Alexa er tæt på (4-5 minutters gang, har ikke besøgt nogen af dem). 

Sandsynligvis en del flere, der er et par steder meget tæt på ... Peter Schmeichel udspark, specielt når Richard Møller Nielsen var boldhenter ...  hvor jeg ikke lige kan mappe hvem man kan besøge pt. (på det ene af dem har jeg haft glimrende oplevelser generelt, på det andet svingende erfaringer).

Melissa 22 er i gåafstand, men af en anden banegård i Aalborg.

Jeg ved de ikke lige hvor flatterende det er for pigen, at dit valg af hende skyldes gåafstand, men det er ikke min sag.  

/auto

Redigeret af autobahn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...