Hop til indhold
steve

ALEXIA Aarhus

Recommended Posts

For helgoland da!! Det her kan du sgu ikke være bekendt!! Hende har jeg slet ikke opdaget før lige nu. *FUCKK*!! Hun er lækker, forudsat fotos passer. Nu har jeg jo andre planer her sidst på ugen, meeeen....hende her kunne nu godt friste til at lænse tegnedrengen lidt yderligere. Og så igen. godt 40 års forskel? Hmmm. Men hvad f..... det er jo blot tal på et stykke papir! ;-) Hun skal godt nok lige overvejes. Jeg ligner trods alt kun een på 45, siger mine kloge venner og veninder. :-)  Og så tror jeg osse på Julemanden! ;-) 

Altså, steve, tager du chancen - eller skal jeg?? Der er jo, som altid, muligheden for at vende i døren. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Farlig-tiger skrev, for 8 timer siden:

Hvorfor skriver i ikke selv til hende og spørger? :) 

Nok fordi ingen tror på et troværdigt svar, når det drejer sig om lånte billeder :angry:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun svarer fint på SMS og bekræfter det er hende, hun holder til i Viby. 

Jeg tager gerne turen hvis jeg kommer på de kanter inden weekenden og viser det sig hun holder til i nærheden af Lidl, har den adresse huset en del russisk og Ukrainske skønheder gennem tiden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
LarsB skrev, for 9 timer siden:

Hun svarer fint på SMS og bekræfter det er hende, hun holder til i Viby. 

Jeg tager gerne turen hvis jeg kommer på de kanter inden weekenden og viser det sig hun holder til i nærheden af Lidl, har den adresse huset en del russisk og Ukrainske skønheder gennem tiden. 

De piger der holder til på stedet i nærheden af Lidl angiver altid vejnavnet i annoncen og annoncerne for de piger ligner hinanden. Intet tyder op, at denne pige holder til i nærheden af Lidl, hvis stedets  adresse du taler om starter med E.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 11 timer siden:

De piger der holder til på stedet i nærheden af Lidl angiver altid vejnavnet i annoncen og annoncerne for de piger ligner hinanden. Intet tyder op, at denne pige holder til i nærheden af Lidl, hvis stedets  adresse du taler om starter med E.

Det er det sted jeg tænkte på og du har jo også ret i annoncens udformning, men mon ikke snart vi får en anmeldelse om hende... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billederne er i hvert fald lånt herfra:

https://www.instagram.com/ekaterina_raskova/

Og jeg tror ikke chancen for at en ukrainsk skønhedsdrønning holder til i Viby er ret stor desværre...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...