Hop til indhold
TheDude69

spørgsmål omkring fortrydelse

Recommended Posts

har i nogensinde prøve møde op til en GP, hvor billederne ikke passer og i har forladt stedet unden ønsket service???

er det forkert at møde op og se personen og forlade stedet igen med det samme, hvis deres billeder er falske?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970
TheDude69 skrev, for 2 minutter siden:

har i nogensinde prøve møde op til en GP, hvor billederne ikke passer og i har forladt stedet unden ønsket service???

er det forkert at møde op og se personen og forlade stedet igen med det samme, hvis deres billeder er falske?

Nej det er helt i orden. Har gjort det et par gange men skulle have gjort det langt flere... Også gået da jeg så hende, hun havde ikke billede på og svarede bestemt ikke til beskrivelsen, men men men kan være svært hvis liderligheden er der...

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvordan forlader man stedet...??? fortæller man det direkte til personen ???

 

Eller siger man bare man har glemt penene i bilen og køre væk?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970
TheDude69 skrev, for 7 minutter siden:

hvordan forlader man stedet...??? fortæller man det direkte til personen ???

 

Eller siger man bare man har glemt penene i bilen og køre væk?

Fortæller sandheden. Altså hvis billederne er fake,  hun ikke tænder dig eller hvad grunden nu er. Forbered dig på en sviner hvis det er en sigøjner, en højlydt en af slagsen. Så er det bare afsted inden hun tiltrækker opmærksomhed fra alle i kommunen - ironi kan forekomme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
TheDude69 skrev, for 18 minutter siden:

hvordan forlader man stedet...??? fortæller man det direkte til personen ???

 

Eller siger man bare man har glemt penene i bilen og køre væk?

Har gjort det flere gange - uden svinere... de ved godt selv den ikke holder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970
kenderen skrev, for 14 minutter siden:

Har gjort det flere gange - uden svinere... de ved godt selv den ikke holder

Det afholder sgù sigøjnerne for at give en sviner - tro mig. Har selv oplevet det. Også gået da akten skulle foregå i et total mørkt rum. Fandt jeg ikke særlig hyggeligt og lidt skræmmende med en sigøjner. Så slut med dem fra min side.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 54 minutter siden:

Det er det rigtige at gøre, men husk at fortæl hvorfor du går. 

Syntes pigen ikke om dig når du møder op, får du samme behandling. Døren bliver smækket i. Eller slet ikke åbnet. Så helt fint den anden vej også.

Redigeret af sanook

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fortæller altid hvorfor jeg går, jeg har aldrig oplevet nogle bliver sure, men kan nogle gange se de er lidt utilfredse med det...

jeg har besøgt så mange gp, jeg gider ikke bruge tid og penge på en der ikke tænder mig, eller jeg ved jeg vil gå derfra og fortryde besøget... 

men vil dog sige der kan være stor udsving i service, men ofte er jeg tilfreds med det jeg får - jeg besøger næsten kun udlandske piger, da jeg er til unge, tynde pige..

Del dette indlæg


Link til indlæg

En gang var jeg lige ved at blive snydt af en Nigerianer, (de er mindst lige så kreative som dem I kalder Sigøjnere) men jeg hev telefonen frem og gik i gang med at ringe til politiet, hvorefter jeg straks fik mine penge igen. Jeg afsluttede opkaldet - og gik min vej. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tager altid en dyb indånding inden jeg banker på og siger til mig selv: Du går igen hvis hun ikke lever op til billederne. 

Og gør det selvfølgelig, ;)

Har gjort det nogle gange, flest gange med et forståeligt ok. En gang blev døren smækket meget hårdt efter mig, men aldrig fået en sviner. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentlemand-Finn skrev, for 18 minutter siden:

En gang var jeg lige ved at blive snydt af en Nigerianer, (de er mindst lige så kreative som dem I kalder Sigøjnere) men jeg hev telefonen frem og gik i gang med at ringe til politiet, hvorefter jeg straks fik mine penge igen. Jeg afsluttede opkaldet - og gik min vej. 

Kan du uddybe din kedelig oplevelse? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en gang besøgt en blondine, som viste sig at have sort hud. Jeg havde ikke noget imod hudfarven, men at annoncere sig som blondine, fordi håret var affarvet, det var lige langt nok ude. Desuden håbede jeg vist, at det havde været en ung østeuropæisk kvinde, som havde en fantastisk krop bortset fra de kedeligste kunstige bryster, jeg har oplevet 

Jeg fortrød også sidste år efter gensidig overenskomst en bodybuilder, som forekom for maskulin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er gået igen på grund af billederne ikke passede og ligeså med ydelser, altid en god ide at have annoncen klar på tlf.

det er ikke ok med falske billeder mm, det blev stiltiende accepteret begge gange jeg vendte i døren.

Del dette indlæg


Link til indlæg

For en del år siden var det ren kutyme for mig bare at sige nej tak og vende om på foden...Det var før alt det her aftale-helvede...Et tlf-nr var 8 ud af 10 gange en tlf-svarer med beskrivelse af pigen og EB's de grå sider var mange gange skøn-malerier af hvad du rent faktisk mødte op til...Så nej tak og gik så igen...Kan svagt huske en dansk pige med rigtigt mange tattoo's og piercinger der råbte "Det kommer du til at fortryde" i frustration da jeg gik(hun havde taget en afløser vagt)...Problemet er jo at man hurtigt blev lukket ind og ikke rigtigt danner sig et overblik af pigen før man lander...Så uanset hvad, blev det jo en kæmpe afvisning og det er der vel ingen der i immune overfor heller ikke GP'ere... Ikke lige et selvtillids-boost...

I dag er det mest løgnen ang. billeder...Selvom jeg ville ønske at jeg mere gik pga kemi i stedet for at give det chancen en gang imellem...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vender konsekvent altid om og går. Fortæller også hvorfor jeg går 

Fortæller også, at jeg vil skrive en anmeldelse om, st billeder osv ikke passer på det annoncerede. 
 

Kunne ikke et øjeblik drømme om, at indgå aftale med en, som allerede i sine billeder lyver. Hvad ellers passer så ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Jeg har haft en til at vende i døren, da jeg åbnede... jeg var for høj :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 4 timer siden:

Jeg har haft en til at vende i døren, da jeg åbnede... jeg var for høj :D

Han kørte vel hjem for at hente stigen :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er intet forkert i at gå igen uden at købe noget, hvis virkligheden ikke stemmer overens med det annoncerede. Ingen forskel på om det er ludere, brugte biler, bøffer i supermarkedet eller porcelæn hos iseenkræmmeren. Det kaldes at tale med fødderne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VeriDK

Jeg har haft et andet dilemma, som jeg håber nogle kan give lidt råd/tips til. Havde en fantastisk pige jeg så regelmæssigt - så  det blev bestemt i fællesskab hvornår vi skulle mødes - super gode møder! Så møder jeg hende til et lidt længere møde end normalt, og kan se hun er meget træt - hvad gør man her? Jeg havde ønsket jeg var gået. Skrev lidt efterfølgende med hende, hun havde fundet det svært at aflyse vores møde. Mistede en super pige, kunne ikke få mig selv til at komme tilbage. Ved det var et “professionelt” forhold, men fandt det respektløst ikke at aflyse. 

Redigeret af VeriDK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, den 1.7.2020 at 07:17:

Der er intet forkert i at gå igen uden at købe noget, hvis virkligheden ikke stemmer overens med det annoncerede.

Det kan også bare være, at der ikke er kemi, at man havde forventet noget andet eller man ikke tænder på ansigtet, der jo er sløret hos mange af os. Det er ok at gå, men gør det på en ordentlig måde “Jeg går igen, da du ikke lige er min type” eller “Jeg havde forventet noget andet” er superfine sætninger, hvorimod “Jeg hæver lige nogle penge (eller skal stille p-skiven, flytte cyklen o.lign), så kommer jeg tilbage” ikke duer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...