Hop til indhold
GIANT COCK

Odense C :) lyshåret pige ' venter på dig..

Recommended Posts

Guest BlackMagic2020

er det hende på billedet som du mødte og fik du noget

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er 100% hende..kan kende hendes tatoveringer.... fik blow og sex.......fik hurtigt afsluttet da jeg ikke kunne klare denne grimme lugt....hygiejne er bare det vigtigste når man betaler for sex.........0% gentagelsesfare!!!!!:twisted:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970
GIANT COCK skrev, for 28 minutter siden:

Bare til info, boys.....Havde for nogle år tilbage et møde med denne pige i Odense......vil bare sige, at hun virker meget desperat for at lave nogle hurtige penge og så lugtede hun ret grimt fra de nedre regioner....ikke en særlig rar oplevelse og total turn off!! 

https://annoncelight.dk/showad/299321

Tak for info. Selvom jeg er fra Kbh kommer jeg til tider over broen ifm arbejde og havde kig på hende her. Har jeg så ikke mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
GIANT COCK skrev, for 36 minutter siden:

Bare til info, boys.....Havde for nogle år tilbage et møde med denne pige i Odense......vil bare sige, at hun virker meget desperat for at lave nogle hurtige penge og så lugtede hun ret grimt fra de nedre regioner....ikke en særlig rar oplevelse og total turn off!! 

https://annoncelight.dk/showad/299321

At hun for 2 år siden har lugtet fra skeden behøver ikke have noget som helst med dårlig hygiejne at gøre. Hun kan have haft vaginose som er en bakteriel infektions form i vagina. En af hoved symptomerne er dårlig lugt og den ses ( tilstanden) ret hyppigt hos seksuelt aktive kvinder med forskellige partnere. Og har man den tilstand kan det være ligegyldigt hvor meget man skrubber og skurrer forneden. Lugten vil være der uanset fordi den kommer indefra og altså ikke skyldes dårlig hygiejne. Behandlingen er antibiotika. 

Grunden til jeg nævner det er fordi jeg ofte ser det beskrevet herinde at en kvinde har en grim lugt forneden og man så pr automatik konkluderer at hun ikke har vasket sig. Det er ikke altid sådan det hænger sammen 

 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det tror jeg vist vi alle ved, Lady C........meeeeen jeg bliver jo også nødt til at fortælle om min oplevelse, så der ikke er andre der betaler 1500 til hende og får sig en ubehagelig overraskelse. Synes nu også det er vigtigt at omtale denne piges ret desperate tilgang til hurtige penge. Gider dem bare ikke!!!----Dårlig service.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
GIANT COCK skrev, for 6 minutter siden:

Ja, det tror jeg vist vi alle ved, Lady C........meeeeen jeg bliver jo også nødt til at fortælle om min oplevelse, så der ikke er andre der betaler 1500 til hende og får sig en ubehagelig overraskelse. Synes nu også det er vigtigt at omtale denne piges ret desperate tilgang til hurtige penge. Gider dem bare ikke!!!----Dårlig service.

Ok. Men jeg tror ikke du har ret i at alle ved det med vaginose. For ved man det vil man ikke konkludere at lugten stammer fra dårlig hygiejne. Det ser jeg igen og igen og igen blive nævnt som værende den snart sagt eneste årsag til dårlig lugt. Og hvorfor skal en kvinde stemples som en der ikke vasker sig når det slet ikke er det det nødvendigvis handler om?  Jeg kommer bare med et fagligt input som folk kan tage til efterretning - eller lade være. 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså, når man betaler en pige for sexuelle ydelser, er det sgu da ikke mig som kunde, der i situationen skal diagnosticere diverse underlivslugte......jo, har hørt om vaginose og synes bare ikke piger skal tilbyde sexuelle ydelser når dette konstateres.....mener bare hun må da kunne lugte denne fæle stank selv,......men tror desperationen efter hurtige penge overdøvede alle andre kropslugte. Velbekomme allesammen!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, 1 time siden:

Ok. Men jeg tror ikke du har ret i at alle ved det med vaginose. For ved man det vil man ikke konkludere at lugten stammer fra dårlig hygiejne. Det ser jeg igen og igen og igen blive nævnt som værende den snart sagt eneste årsag til dårlig lugt. Og hvorfor skal en kvinde stemples som en der ikke vasker sig når det slet ikke er det det nødvendigvis handler om?  Jeg kommer bare med et fagligt input som folk kan tage til efterretning - eller lade være. 

Troede først at det var svamp relateret, men det er det ikke. Her kan hentes info om vaginose.

https://www.ssi.dk/sygdomme-beredskab-og-forskning/sygdomsleksikon/b/bakteriel-vaginose

Redigeret af sanook

Del dette indlæg


Link til indlæg
GIANT COCK skrev, 1 time siden:

Ja, det er vel sidst på måneden og så er hun selvfølgelig på igen......kan bestemt ikke anbefale hende:twisted:.....desperat og dårlig hygiejne!!

https://annoncelight.dk/showad/300447

Hun kan da have nået at vaske sig siden du var der.... Ellers kan man jo bare tage et mundbind på. Mon ikke det tager den værste lugt.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...