Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt KristinaLux, og det var en fantastisk oplevelse!

Hun er en lille fræk godte, der er verdensmester i at aflæse hendes kundes grænser. Vi havde et fantastisk møde, og jeg kunne mærke hende flere dage efter.

Hun har et dejligt bredt menukort. Det var hendes empati og indlevelse jeg endte med at nyde mest. Jeg prøvede ting jeg ikke havde prøvet før - på den gode måde.

Jeg legede med hende i hendes domicil på Fyn. Hun besøger også i andre dele af landet.

https://annoncelight.dk/showad/258886

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
Lystigfyr skrev, for 8 timer siden:

Jeg har besøgt KristinaLux, og det var en fantastisk oplevelse!

Hun er en lille fræk godte, der er verdensmester i at aflæse hendes kundes grænser. Vi havde et fantastisk møde, og jeg kunne mærke hende flere dage efter.

Hun har et dejligt bredt menukort. Det var hendes empati og indlevelse jeg endte med at nyde mest. Jeg prøvede ting jeg ikke havde prøvet før - på den gode måde.

Jeg legede med hende i hendes domicil på Fyn. Hun besøger også i andre dele af landet.

https://annoncelight.dk/showad/258886

Hun er jo primært Domina, men åbenbart også til det mere traditionelle gp-menukort.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Final Cut
Big1 skrev, for 54 minutter siden:

Hun er en lækker lille dame der ved hvad hun laver :-))

Helt enig, hos hende er man ikke bare en kunde, har kendt hende længe, jeg kan selvfølgelig kun tale for mig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...