Hop til indhold
Guest veraGBPige

Gangbang i Nordjylland. Onsdag 1. juli

Recommended Posts

Guest veraGBPige

Hej fyre :)

Endelig har jeg et sted og en dato for min næste gangbang;)

Det er for længe siden jeg fik leget med en masse frække fyre, så jeg glæder mig virkelig til det :)

Jeg inviterede først mænd, som jeg allerede havde mødt, men på grund af ferien osv., Kan ikke alle de mænd, jeg har spurgt, komme på den dato. Så jeg kan nu tilbyde et par steder til mænd, der ikke har mødt mig før;)

Hvis du er interesseret i at deltage, skal du bare sende mig en besked her, så kan jeg fortælle dig flere detaljer.

kys,

Vera xxxx

strand.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej frække,

Jeg vil gerne deltage i dit GB i det nordjyske på onsdag.

Jeg skriver gerne lidt mere om mig slev....har du en mail?

Hej P)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Vera,

Nu er det lidt sent at jeg skriver og uden at vide tiden skal jeg selv på arbejde i morgen, men jeg er rigtigt interesseret i at høre om det setup og vil gerne deltage hvis jeg får mulighed for det i morgen.

Jeg glæder mig til at høre mere :)

Mvh
Fyren1981

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest veraGBPige

Tak for alle meddelelser fyre ;)

Jeg har svaret til alle dem, der har bedt mig om information, men der er stadig et par steder tilbage til begivenheden i morgen :)

Jeg er nu ved det hus, hvor begivenheden finder sted, og det er virkelig rart! Jeg er sikker på, at alle, der tilmelder sig i morgen, vil have det meget sjovt.

Så hvis du er interesseret i at deltage, så send mig bare en besked her, så vil jeg fortælle dig flere detaljer.

Og for dem af jer, der spørger om begivenheder andre steder, lover jeg, at jeg rejser til nogle andre dele af Danmark senere om sommeren;) Så send mig en besked, der fortæller mig, hvor i landet du gerne vil møde mig og jeg vil fortælle dig, når jeg laver en begivenhed i dit område :)

Kys, og jeg kan ikke vente med at møde nogle af jer i morgen :)

Vera xxx

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970
Gladgbfyr skrev, for 21 timer siden:

Kommer du ikke snart til Sjælland.... GB på stranden☺️

@veraGBPigeJa ville være mega frækt med et par timer på stranden med frække dig. Eller ‘bare’ en trekant:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der er friske på indberette en mindre gennemgang af begivenheden? Vera er en super skøn pige, så jeg er nysgerrig på hvordan det gik. 
 

Jeg kunne ikke selv desværre deltage, på grund af for lang afstand. Mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970
Mr.fun skrev, for 23 minutter siden:

Nogen der er friske på indberette en mindre gennemgang af begivenheden? Vera er en super skøn pige, så jeg er nysgerrig på hvordan det gik. 
 

Jeg kunne ikke selv desværre deltage, på grund af for lang afstand. Mvh

Var ikke slev med. Ligeledes pga afstanden men har tidligere været til et arrangement med hende. Sikker på dette her var på samme måde. Vera er super fræk og lækker og kan bestemt lide at få opmærksomhed fra mange mænd på en gang, og gerne samtidig alle steder. Har været til mange GB men det med @veraGBPige står stadigvæk øverst på ‘huskeren’. Glæder mig til at komme til et GB med hende igen .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Svpe1970 skrev, for 22 timer siden:

Var ikke slev med. Ligeledes pga afstanden men har tidligere været til et arrangement med hende. Sikker på dette her var på samme måde. Vera er super fræk og lækker og kan bestemt lide at få opmærksomhed fra mange mænd på en gang, og gerne samtidig alle steder. Har været til mange GB men det med @veraGBPige står stadigvæk øverst på ‘huskeren’. Glæder mig til at komme til et GB med hende igen .

Hun er helt aldeles skøn, hun er utrolig opsat på at pleje og gør en tilfreds. Man føler at hun nyder det og samtidigt tænder på at gøre fyre tilfredse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var så heldig at det kunne passe i kalenderen - og det var sgu en fed eftermiddag :) Vera er SUPER-LÆKKER!!! Så er det sagt! Petite, smilende og sød, pisse-fræk, og så er det ret tydeligt at hun godt kan lide hvad hun laver ;) Og rigtig god til at kommunikere løbende under "eventet", så hun er sikker på at ingen går skuffede derfra. Jeg er måske farvet af at have mødt hende før, men tror hun ville falde i de flestes smag.

Der var ikke mødt så mange op, så der var både god plads og god tid, med lidt pauser indlagt (inkl. en "frokost-pause" - tak for mad :)) - men Vera skulle jo ikke snydes af den grund, så hun fik pik på alle ledder og kanter (og i alle huller), og derudover var der god tid til at lege lidt med hendes fine samling legetøj. Vi fik også konstateret at man kan være pænt mange i et lille jacuzzi :p Og at sådan et fungerer ganske fint som forspil til "runde 2" :D

Jeg er fan, og skal helt sikker møde hende igen!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest veraGBPige

Endnu en gang tak for alle de søde kommentarer fyre, især @AllborgFyr for den dejlige gennemgang af sidste uges GB :)

Og det er så dejligt at høre, at de mænd, jeg har mødt ved mine tidligere gangbangs, stadig har så gode minder fra begivenhederne ;)

Jeg havde det så sjovt i Nordjylland i sidste uge, at jeg allerede har reserveret at gå tilbage snart. Jeg sender detaljer i den næste uge til dem, der allerede har kontaktet mig via personlig besked og fortalte mig, at de er interesseret i mine begivenheder på Jylland :)

Jeg kan virkelig godt lide ideen om en strandgangbang, da jeg elsker strandene her i Danmark! Jeg hader at have solbrune linjer, så jeg altid kan lide at være nøgen på stranden ;) Og her er det så nemt at finde tomme strande, hvor ingen vil blive chokeret, hvis jeg tager mine tøj af!

Jeg kender ikke strande omkring København, så jeg ved ikke, hvor let det ville være at finde et sted, hvor vi kunne være sikre på, at ingen bliver fornærmet af, at vi har det sjovt. Jeg glæder mig over eventuelle forslag.

Men det store problem skal være vejret. Det ville være en virkelig skam, hvis vi alle bruger tid på at arrangere noget, og så på dagen regner det meget :(

Det er meget at spørge, men jeg formoder ikke, at der er nogen her der har et sommerhus eller lejlighed tæt på en god strand på Sjælland, som vi kunne bruge som en sikkerhedskopieringsplan i tilfælde af regn? ;)

kys,

Vera xxx

beach2.png

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skønne billeder ;):P .....lyder frækt med det kort referat af sidste gangbang....men skulle ha' været med, hvis der ikke var så langt når man er i Kbh. :rolleyes: Kan I løfte sløret for om "alle huller" betyder der var dp(sandwich) på menuen? Eller dpp?. Men er jo  nysgerrig. :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrCerious skrev, den 7.7.2020 at 20:19:

Skønne billeder ;):P .....lyder frækt med det kort referat af sidste gangbang....men skulle ha' været med, hvis der ikke var så langt når man er i Kbh. :rolleyes: Kan I løfte sløret for om "alle huller" betyder der var dp(sandwich) på menuen? Eller dpp?. Men er jo  nysgerrig. :P

 

Der var ingen sandwich - men hvis en stor buttplug i røven mens hun blev kneppet tæller som dp, så ja :) Og så en pik i munden... Så er der vist ikke flere huller? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970
AalborgFyr skrev, for 5 timer siden:

Der var ingen sandwich - men hvis en stor buttplug i røven mens hun blev kneppet tæller som dp, så ja :) Og så en pik i munden... Så er der vist ikke flere huller? :P

Den buttplug skulle have været skiftet ud med en pik, SÅ er alle huller fyldt ud:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er jo Amagerfællede, som godt nok ikke er en strand, men er vel besøgt og hvor der tit bliver sexet i den ene ende. Der er sol og gode steder hvor mange mænd godt kunne være samlet om dig uden at genere nogen. Det er ovenikøbet tæt på metro :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...