Hop til indhold

Recommended Posts

Ærede brødre 

Sol, sommer og Stella :)

Sommer er over os, vi har igen fået lov til at dyrke vores hobby, en hobby som vi har ventet længe på, at kunne genoptage. 

Jeg har læst mange gode anmeldelser af stella gennem tiden og i dag var dagen, hvor det var min tur. 

Stella er nem at få kontakt til og lave en aftale med. Hun bor i en lækker lejlighed i Glostrup, som er meget diskret og det er nemt at finde en parkeringsplads. 

Stella, er i mine øjne smuk og har nogle vidunderlige smukke øjne, som gør en blød i knæene, stella er den kæreste du ville ønske du havde, sød og nem at snakke med. 

Hvis man er til små ungpigebryster som jeg er, så er det de bedste fine små diamanter der findes i hele Danmark, de fås ikke bedre nogle andre steder - håber virkelig ikke at hun får lavet dem større, hvilke ville være en skam, da de ligger perfekt i hånden og munden - hun har en lækker petit krop, blød og velduftende. 

Selve akten, vil jeg ikke gå i detaljer med, men god til at kysse (med tunge) super vådt bj uden og uden at bruge hænderne og dybt til tider, en lækker mis som kan lide at blive slikket og tager godt imod uden at kny sig og sikke et syn at stå bagved og holde om hoften imens man støder igennem. 

Da vi var færdige lå vi og snakkede, ikke noget med at kigge på tiden eller få en skubbet ud af døren, god tid og hygge før og efter.

Stella 20/10

Stedet 10/10

Pris 10/10

Tvivl ikke med at booke et besøg, du vil ikke blive skuffet. 

Jeg kommer igen uanset hvor i byen hun holder til, Stella er min favorit. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr Fuckabout skrev, for 4 timer siden:

Lækkert!! Hvor høj vil du vurdere hende til at være?

Du har godt bemærket, at anmeldelsen er et år gammel? :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Turnier skrev, for 8 timer siden:

Du har godt bemærket, at anmeldelsen er et år gammel? :shock:

Altså du mener hun er blevet højere siden da??????

:lol:Nej det havde jeg ikke:lol: Tak for oplysiningen. Så skal jeg nok ikke blive siddende og vente på svaret.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...