Hop til indhold

Recommended Posts

Siden jeg så Sonjas annonce, var billedet af hendes dejlige bagdel, fast inventar i mine dagdrømme.  So what is a man to do ;-)

Jeg kontaktede Sonja i mens arbejdsdagen var lidt for kedeligt, hun svarede hurtig tilbage og vi havde en aftale efter arbejdet, tiden skulle dog lige rykkes et kvarter, da hun godt nok er lokaliserede på Amager, men langt fra centrum amager, så rejsetiden blev lige lidt længere. Hun holder til i et nybygget område i af Ørestaden, sammen med tre/fire andre piger, i en pæn stor lejlighed, med dejligt badeværelse og skøn soveværelse. Jeg havde gadenavnet, men ikke nr. så ringede da jeg var derover, hun gav mig husnummeret og det er en diskret ejendom i et ret aktivt område, men det er en ejendom blandt så mange andre. Elevatoren gik direkte til hendes dør, og der var hun så ung, smuk og virkelig cute. Hun tog pænt imod mig iført en lille sort T-shirt og sorte tangatrusser, som var skabt til hendes smukke bagdel, men nu er jeg jo også Assman. Billederne er af hende, selvfølgeligt lidt hjulpet, men ikke meget, for hun er en flot unge kvinde.

Jeg blev vist ind på værelset, igennem stuen, hvor tre andre piger sidder og ser TV. Sonja og jeg gennemgår lige ydelserne og pengene skifter hænder. Derefter får jeg tilbudt et bad, som jeg gladeligt tager, men skal lige igennem førnævnte stue, denne gang uden tøj, og kun med et håndklæde, så hvis du er meget generet, er dette nok noget du skal tænke på. Badet var en dejlig oplevelse, hvor jeg tænkte på den smukke kvinde jeg skal ind til, samt at badeværelset er et pænt rum, med en god brusser. 

Ind til Sonja, hvor hun har et glas vand klar til mig, imens hun smider tøjet, og fuck en krop hun har, lille petite krop, med bryster der er hjulpet meget på vej, men som er ret lækre, og igen hendes bagdel wow.  Derefter lige kyssen på krop og bare nyde hendes varme krop med hænderne, derefter røg kondomet på og et dejligt blowjob, godt nok ville jeg foretrække et økoblow, men det tilbyder hun ikke. Efter Bj, var soldaten meget klar til kamp, først cowgirl, med et dejlig syn til hendes bryster, derefter missionær og så doggie til første afslutning. Derefter en fin massage og så var jeg klar til anden gang, som i meget klar;-)

Spurgte om en bestemt stilling, men lød som om hun kun tilbyder de tre "standard stillinger", som jeg havde prøvet. Men de stillinger var også en succes, så det var okay med mig, så først cowgirl, doggie og så missionær, der resulterede i anden afslutning. I bad og så lidt småsnak imens tøjet kom på, hun bliver her vist i en måned endnu.

 

Akten: 9/10, kan ikke rigtig sige særlig meget, lækker ung pige, der søger godt for en, og som har de sødeste små støn imens der hygges sammen.

Udseende: 9/10, jeg gemmer 10 til modellerne, men lækker ung petite pige, men en meget god bagdel og velbyggede bryster.

Stedet: 8/10 ligger på Ørestaden, dem i bil vil nok have nemt med at finde derud, samt parkeringsplads, cykeltur fra centrum, er en god afstand.Det er et nyt område med masser af lejligheder, men stedet er ikke åbenlyst.

Prisen: 1.200 kr. for en dejlig time, er ret billigt, selvom jeg gerne ville have betalt mere, hvis der havde været mulighed for øko-blow.

Gentagelsesfare: Jeg siger 85%, fordi hvis jeg skrev 100% pålægger jeg mig selv at tage af sted, men damn hun ser godt ud.

Så Sonja skal helt klart anbefales herfra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder sku som et sted man skulle prøve, har ellers skrevet en gang til hende dog uden svar tilbage. 

Men tak for den gode info. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende også 1 time i dag og kan tilslutte mig TS’ beskrivelse. Jeg fik en god oplevelse med super god service og hun var sød, venlig og imødekommende. Hvis man er til petite, slanke piger er hun klart et besøg værd, hvis man kan leve uden økoblow. For mig kompenserede synsindtrykket rigeligt for dette. Personligt synes jeg, at hun er dødlækker, og der er stor risiko for snarlig gentagelse. Pas godt på hende - og alle andre naturligvis.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Andrew P

How was the kissing - hopefully things have changed, but my experience with her was really bad (kissing super bad and licking only after a little talk) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Andrew P skrev, 1 time siden:

How was the kissing - hopefully things have changed, but my experience with her was really bad (kissing super bad and licking only after a little talk) :)

Kissing is extra and I did´nt pay for it so I do´nt know. It`s not important for me.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Andrew P
Kaptajn Haddock skrev, for 6 timer siden:

Kissing is extra and I did´nt pay for it so I do´nt know. It`s not important for me.

Thanks

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ser lækker ud til prisen, og hun har såvidt jeg ved også mest positive anmeldelser.

Dog er SF så vigtig for mig, at det at hun ikke tilbyder det, er en dealbreaker - Det er også lidt akavet i mine øjne, at hun kun tilbyder 3 positioner...Really?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ubeskriveligt skrev, for 2 timer siden:

Hun ser lækker ud til prisen, og hun har såvidt jeg ved også mest positive anmeldelser.

Dog er SF så vigtig for mig, at det at hun ikke tilbyder det, er en dealbreaker - Det er også lidt akavet i mine øjne, at hun kun tilbyder 3 positioner...Really?

Jeg oplevede ingen begrænsninger og nåede rundt i mindst 5 positioner. Ingen SF plejer også at være en dealbreaker for mig men i det her tlfælde er jeg glad for, at jeg så bort fra det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Andrew P skrev, den 28.6.2020 at 22:40:

How was the kissing - hopefully things have changed, but my experience with her was really bad (kissing super bad and licking only after a little talk) :)

I didn't kiss her, on the mouth. so can't answer that.

Del dette indlæg


Link til indlæg
bp122 skrev, den 30.6.2020 at 16:49:

She looks really nice!

Who are the other girls in the apartment?

I don't know who the other girls where, Sonja was walking infront of me with that perfect ass, so my eyesight was kind of fixed ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ubeskriveligt skrev, den 30.6.2020 at 18:35:

Hun ser lækker ud til prisen, og hun har såvidt jeg ved også mest positive anmeldelser.

Dog er SF så vigtig for mig, at det at hun ikke tilbyder det, er en dealbreaker - Det er også lidt akavet i mine øjne, at hun kun tilbyder 3 positioner...Really?

SF er oftest også vigtig for mig, men hendes udseende trak mig bare, så der må man jo vælge.

Vi havde ikke en stor snak om stillinger, jeg spurgte bare om en, og hun svarede at den kunne hun ikke lide, og om jeg ikke ville doggie, og tror aldrig i mit liv, jeg har sagt nej til doggiesyle. Og når jeg så tænker at de to andre var hende ovenpå og missionær. Så kom jeg frem til den konklusion, men det var ikke noget vi snakkede om.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sylvester skrev, den 4.7.2020 at 11:48:

Tak for anmeldelse, Hvem Var de andre piger?

Jeg ved ikke hvem de andre kvinder var, Sonja gik foran mig, så mit fokus var ret målsat.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...