Hop til indhold
Opertionaldk

Vil du sex med uden kondom? - Aalborg - hold jer væk

Recommended Posts

Måske bare mig, men kunne ALDRIG drømme om at besøge dem der ligefrem reklamerer med de gør det uden Kondom...   det er da total russisk roulette...  ellers tak :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Ole m. skrev, for 6 timer siden:

Måske bare mig, men kunne ALDRIG drømme om at besøge dem der ligefrem reklamerer med de gør det uden Kondom...   det er da total russisk roulette...  ellers tak :) 

Hvorfor det? Jvf. de officielle myndigheds sider om kønssygdomme (ikke facebook skæmme siderne og tilsvarende), så er sandsynligheden for at du bliver smittet, hvis du har sex uden gummi med en pige som er i smitte stadiet under 25% for de mest smittefarlige køsnsygdomme. Sammenlign det med at hvis du kysser en som har corona i smitte stadiet, så er sandsynligheden for at du bliver smittet tæt på 100%. Oven i dette er der færre som har kønssygdomme i smitte stadiet end personer med corona i smitte stadiet pt.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
jydennielsen skrev, for 6 timer siden:

"Sex med uden kondom". 

Hvordan gør man dét!!?? 

Man putter kondom på og tager det af igen når man skal kneppe. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
jydennielsen skrev, for 7 timer siden:

"Sex med uden kondom". 

Hvordan gør man dét!!?? 

"husk uden kondom" 

Hun må have haft mange besøgende som har haft kondom på hjemmefra:shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
AK8K skrev, for 11 minutter siden:

Hun må have haft mange besøgende som har haft kondom på hjemmefra:shock:

Eller haft det med i håb om at få lov at bruge det, men hun er måske Kondomallergiker?

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight
nørden skrev, for 8 timer siden:

Hvorfor det? Jvf. de officielle myndigheds sider om kønssygdomme (ikke facebook skæmme siderne og tilsvarende), så er sandsynligheden for at du bliver smittet, hvis du har sex uden gummi med en pige som er i smitte stadiet under 25% for de mest smittefarlige køsnsygdomme. Sammenlign det med at hvis du kysser en som har corona i smitte stadiet, så er sandsynligheden for at du bliver smittet tæt på 100%. Oven i dette er der færre som har kønssygdomme i smitte stadiet end personer med corona i smitte stadiet pt.

Du har nu ikke overbevist mig om, at det er en god ide, at kneppe uden gummi :-) 

Jeg kommer aldrig til det, men fair nok du og andre gør det. Det vil jeg ikke blande mig i. Og vil heller ikke til at diskutere det :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ole m. skrev, for 17 timer siden:

Så Ole du er typen som tror på pigen der fortæller dig “at jeg ellers aldrig har sex på første date” efter hun lige har knaldet dig på første date:-P

Jeg tror at man blot skal sige at der er med kondom - reklame eller ej:x

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
The Dark Knight skrev, den 23.7.2020 at 08:07:

Du har nu ikke overbevist mig om, at det er en god ide, at kneppe uden gummi :-) 

Jeg kommer aldrig til det, men fair nok du og andre gør det. Det vil jeg ikke blande mig i. Og vil heller ikke til at diskutere det :-) 

Det er såmænd heller ikke mit mål. Jeg tror på at brugerne her er voksne som selv er istand til at beslutte om de vil bolle med eller uden gummi, men jeg er grundig træt af moral prædikanter, som poster det ene indlæg efter det andet hvor eneste indhold er misionering mod sex uden gummi og direkte forkerte fakta. Og nej. Jeg knepper heller ikke uden gummi, men det ændre ikke ved at jeg er grundig træt af moral prædikanterne som forsøger at pådutte alle deres verdenssyn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ole m. skrev, den 22.7.2020 at 17:44:

Russisk roulette eller kamikaze - sex.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
The Dark Knight skrev, den 23.7.2020 at 08:07:

Og vil heller ikke til at diskutere det :-)

Og det gør du så alligevel :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest issen

Må vi håbe han får et par køns sygdom . Så han kan lære det så 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Keeper

Vi holder os til anmeldelse. 
Alt debat om kondom og sygdom tages i anden tråd.  
Keeper

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
GLstodder skrev, for 14 timer siden:

Russisk roulette eller kamikaze - sex.

De færreste kønssygdomme er dødlige, og dem som er findes der behandling for så du kan leve næsten normalt i RIGTIG mange år. Corona derimod findes der pt. ingen behandling for, og den er LANGT mere dødelig end kønssygdomme og du kan ikke beskytte dig mod den med kondom etc. Eneste effektive beskyttelse er afstand, og så er sex ikke særligt sjovt længere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
issen skrev, for 12 timer siden:

Må vi håbe han får et par køns sygdom . Så han kan lære det så 

Skal vi så også håbe på at du får corona så du kan lære det? Corona er langt værre end kønssygdomme, og der findes ikke nogen effektiv beskyttelse. Corona kan ikke behandles og er dødelig. Behandlede kønssygdomme er ikke dødelige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...