Hop til indhold
hamdenlange

Lea - en verdens klasses pige

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/298619

Efter en lille pause herinde med anmeldelse, til trods for utallige af besøg hos diverse glædespige har jeg valgt at dele ud af mine erfaringer igen.

Et besøg i det fynske hos en gammel bekendt blev afrundet med et besøg hos Lea i Vissenbjerg. Sikke en naturlig køn østeuropæisk kvinde med ægte billeder. Efter en kortere  sms samtale var aftalen på plads. Jeg skulle sende en sms ved ankomst på stedet og efterfølgende kom de sidste direktioner til hende "hemmelig hule" hvor al magien fandt sted. Lea stod klar i døren, hvor jeg blev modtaget af en yderst køn kvinde med bambi øjne og en velplejet figur. Lea viste vejen til hendes hulen, og pengene skiftede hænder. Aftalen lød på 45 min naugthy sex til 1400 kr med to udløsninger, superfransk og kom i ansigt. Jeg blev tilbudt et brusebad, hvilket jeg takkede ja  til, efter jeg havde været ude af huset siden morgentimerne og vi befandt os i starten af aftentimer. 

Lea var påklædt frækt "women wear" som lingeri, matchende undertøj og stockings og højhælede. Allerede der voksede lille per under håndklædet, som naturligvis straks røg af, og vi startede med at kysse intimt mens jeg klædte hende af. Hendes hud er silkeblød og hun havde mindst lige så travlt med at føle og røre ved mig.

Nu skal det siges, jeg har et par ekstra kilo og selvværdet har været bedre, men i øjeblikket glemte jeg alt om mine mindreværdskomplekser og nød at en smuk kvinde leverede en ægte kæresteoplevelse illusion med gensidige kys på mund, krop og hals. Lea bevægede sig sydpå og startede med superfransk. Mange piger har fået æren at give blowjob og de færreste  er en stor succes...

Men lige Lea gav en fornemmelse af, hun nød sit arbejde. Vi søgte tilflugt i sengen og fortsatte i den berygtede 69'er. Jeg forsvandt helt mellem hendes ben, og glemte alt om tid og sted. Hun smagte næsten af honning :D 

Måske er det bare mig i øjeblikket men jeg mindes stadig oplevelsen, og har endda fået en morgen og aften 5 mod 1 efter oplevelsen i fredags. gummiet kom på lillemanden og hun lå på ryggen med benene spredt i en vaskeægte missionærstilling. Hendes mis er guddommelig og velplejet. Pulsen var på sit højeste og efter et par ryk, kom første aflevering desværre. Lidt småpinligt berørt lagde jeg halv forpustet og meget tilfredsstillet ved siden af Lea. Hun søgte hen til mig, og lagde sig på mit bryst, men hun nussede mig og sagde "round 1" vi begge grinte og jeg nød øjeblikket. 

Undertegnede i sin bedste alder skal altid kæmpe lidt hårdere til anden omgang, men med Lea og hendes professionelle væremåde, var blot 10 minutters pause med kyssen og pillen nok opvarmning til "round 2" Seancen blev sluttet med endnu en dejlig udløsning, der denne gang gik helt ud i tåspidserne.

Til sidst lå vi og snakkede lidt. Hendes engelsk er tilpas fint til en dialog, og når vi manglede ord, kyssede vi lidt.

Stedet ligger tæt på motorvejsafkørslen på en yderst diskret grusvej med lang indkørsel. Det var rent og nydeligt. Kan forstå der er flere piger på adresse. Hvis Lea er dernede næste gang, jeg skal forbi, bliver en genvisit aktuelt

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheRookie

Tak for en rigtig god anmeldelse :) Hun må hellere besøges ...

Redigeret af TheRookie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheRookie

Nå, jeg måtte også lige forbi og jeg kan kun tilslutte mig trådstarters anmeldelse. Rigtig sød og smuk pige, der virkelig forstår hvad GFE indebærer. Hun virker til at kunne lide sit job, og det er noget man kan mærke. Vær god ved hende! Hun er her kun et par uger.

Redigeret af TheRookie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...