Hop til indhold

nord-syd-øst-vest

Featured Replies

Skrevet

kunne alle folk herinde ikke være lidt mere omhyggelig med at skrive hvor det foregår eks.vis øst sjælland- trekantområdet- fyn-mors eller hvor det nu er, så ville det være lidt nemrer at overskue. mvh ;) ;)

Skrevet

kunne alle folk herinde ikke være lidt mere omhyggelig med at skrive hvor det foregår eks.vis øst sjælland- trekantområdet- fyn-mors eller hvor det nu er, så ville det være lidt nemrer at overskue. mvh ;);)

Jeg tror ikke det kun er noget at folk de ikke vil. Jeg tror lige så meget at det har noget med strukturen på forumet der ikke er sat rigtig op.

Efter min bedste overbevisning burde der være et efterlysningsforum under anmeldeser jylland der kun var til efterlysninger i jylland og det samme under fyn osv.

Det er jo allerede på forsiden under thai og bdsm men under tuskland og øvrig udland ligger det som underfora inde under tyskland hvor der er anmeldeser. Det er ret forvirrende.

Feedback til eroguide og ris ros kunne også sagtens lægges sammen til 1 fora.

Og det samme kunne hyggesnak og general debat.

General debat om bdsm er også et forum der er lidt malplaceret.

Så hvis man nu startede med at rydde op på forsiden tror jeg det ville hjælpe lidt på det.

Forum struktur efter mit hovede var ca sådan her.

Feedback til eroguide

anmeldeser jylland

efterlysninger jylland

anmeldeser fyn

efterlysninger fyn

anmeldeser sjælland

efterlysninger sjælland

anmeldeser udland

efterlysninger udland

anmeldeser ladyboys

efterlysning ladyboys

Anmeldeser thai jylland

efterlysninger thai jylland

anmeldeser thai fyn

efterlysninger thai fyn

anmeldeser thai sjælland

efterlysninger thai sjælland

anmeldeser bdsm

efterlysninger bdsm

general debat

sexevent

annoncering for piger

Falske annoncer

Det er samme antal fora som der er der nu bare med lidt andre navne og nogen der er mere specificeret ud. Og så er der ingen underfora som der er nu. Alt er på forsiden.

En anden ting jeg godt kunne tænke mig var en shoutbox på forsiden. Til dem der ikke ved hvad det er så er det en lille textboks man kan skrive xx antal tegn i som der bliver stående selv om man logger ud af siden.

Det kunne bruges til efterlysninger af selskab til en øl i byen eller til pigerne at de kunne komme med special tilbud eller aflysninger eller ledige tider.

De kan som regel sættes til at slette beskeder der har en vis alder så fede dorits 99% rabat ikke bliver stående i 14 dage hvis der ikke er andre der skriver noget.

Om en shoutbox kan implementeres på siden ved jeg dog ikke. Hvad siger admin?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.