Hop til indhold

Fræk og moden Brunette fra Nyborg

Featured Replies

Skrevet

Prøv at søg efter "Dirty Diana":
https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=dirty diana&search_and_or=and&sortby=relevancy

Her kan du så selv sortere i hvad du kan bruge, men efter hvad der er skrevet om hende ville jeg nok ikke forvente det helt vilde af et møde.

Det er mildt sagt en noget broget omgang der er skrevet om hende, så det er ret svært at finde hoved og hale i det. Måske er hun "god nok" og bare været lidt uheldig/naiv at oprette annonce de forkerte steder.
Mener jeg selv har skrevet lidt med hende engang hvorefter det hele lige pludselig skulle foregå på nævnte datingsider. Her nåede jeg heldigvis at stoppe og oprettede ikke selv en profil.

Prøv at skrive til hende og se om du bliver bedt om at oprette en profil et andet sted for skrive med hende der. Gør du det ville jeg nok med det samme afbryde.

Redigeret af 22 cm and thick

Skrevet
22 cm and thick skrev, 1 time siden:

Prøv at søg efter "Dirty Diana":
https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=dirty diana&search_and_or=and&sortby=relevancy

Her kan du så selv sortere i hvad du kan bruge, men efter hvad der er skrevet om hende ville jeg nok ikke forvente det helt vilde af et møde.

Det er mildt sagt en noget broget omgang der er skrevet om hende, så det er ret svært at finde hoved og hale i det. Måske er hun "god nok" og bare været lidt uheldig/naiv at oprette annonce de forkerte steder.
Mener jeg selv har skrevet lidt med hende engang hvorefter det hele lige pludselig skulle foregå på nævnte datingsider. Her nåede jeg heldigvis at stoppe og oprettede ikke selv en profil.

Prøv at skrive til hende og se om du bliver bedt om at oprette en profil et andet sted for skrive med hende der. Gør du det ville jeg nok med det samme afbryde.

Der er mange annoncer med ens eller næsten ens tekst. Dem jeg har skrevet til har været dem der også havde mailadresse da tlf aldrig blev svaret. Alle  har altid, efter et par mails, ville over på en betalingsside. Hvis man kigger efter er der mange over hele landet for tiden så mit råd er at hvis man ikke kan få dem i tale er de nok fake.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.